Wydarzenia Gen. Stanley McChrystal – pierwszy raz dla polskiej publiczności

Gen. Stanley McChrystal – pierwszy raz dla polskiej publiczności

0
Accountability Congress

Generał Stanley McChrystal, jeden z głównodowodzących armii Stanów Zjednoczonych i autor biznesowego bestsellera „Team of Teams” będzie prelegentem konferencji Accountability Culture Congress 29 września.

McChrystal jest najbardziej znany ze swojej roli w Połączonym Dowództwie Operacji Specjalnych (JSOC) w latach 2000-nych. Generał wdrożył podczas wojny w Iraku koncepcję działającej szybko i elastycznie zdecentralizowanej sieci dowodzenia, która miała być odpowiedzią na wysoką skuteczność struktur Al-Kaidy. Były sekretarz obrony USA Robert Gates opisał McChrystala jako „być może najlepszego wojownika i przywódcę ludzi w walce, jakiego kiedykolwiek spotkałem”.

McChrystal po zakończeniu kariery w armii rozpoczął karierę biznesową i pisarską. W 2015 roku ukazała się jego książka „Team of Teams: New Rules of Engagement for a Complex World” skierowana do organizacji biznesowych szukających większej efektywności działań dzięki wdrożeniu autonomicznych, samozarządzających się zespołów.

W 2022 r. książka „Team of Teams” ukaże się na polskim rynku wydaniem OSMPower, partnerem merytorycznym będzie firma 4Results.

Accountability Congress, na którym wystąpi McChrystal to największe w Europie wydarzenie, które daje możliwość spotkania wybitny mówców, ekspertów zarządzania oraz liderów, aby porozmawiać o metodach budowania, technikach wdrażania i korzyściach płynących z kultury odpowiedzialności. W zeszłym roku konferencja zgromadziła 250 liderów biznesu, dyrektorów i specjalistów HR.

Kultura Odpowiedzialności (Accountability Culture) to taka kultura organizacyjna, w której decyzje podejmowane są tam, gdzie jest informacja, a nie hierarchicznie. W firmach, w których działa (polskie przykłady: Tefal, Sente, ISolution, MB Pneumatyka) poprawiają się wyniki: zespoły szybko i adekwatnie reagują na zmiany; wszyscy koncentracją się na doskonaleniu, a nie unikaniu błędów. W Polsce taką kulturę wdraża firma szkoleniowo-doradcza 4Results.


OOH magazine jest patronem medialnym tego wydarzenia.