Przedstawiciele firmy All Pro Polska w nowatorski sposób podchodzą do promocji Polski, miast i regionów, polskich i zagranicznych marek, dbając o ich prestiż, wizerunek i pozycję. Agencja dopasowuje się do ogromnego zróżnicowania obszarów turystycznych w Polsce, proponując odpowiednią personalizację produktów upominkowych. Firma posiada produkcję własną, ale i zrzesza wokół siebie minimum osiemdziesiąt firm, które produkują na jej zlecenie.
All Pro Polska Sp.z o.o. jest także producentem i partnerem wielu eventów, gal, widowisk teatralnych i telewizyjnych oraz organizacji promujących, reklamujących i nagradzających firmy. Współpracuje z klubami biznesowymi, promuje instytucje, firmy, teatry, artystów i przedsiębiorców. Na co dzień współpracuje z mediami, a także posiada własne narzędzia i kanały promocji. Tworzy reklamy tv, spoty reklamowe na potrzeby promocji w sieci, banery, video i fotorelacje, wywiady we współpracy z mediami społecznościowymi i telewizjami internetowymi.
– Z uwagi duży wachlarz oferowanych usług oraz możliwości chcielibyśmy zaproponować stałą współpracę i zaprosić do udziału w naszych przedsięwzięciach. Możemy również stworzyć i zrealizować projekty wymyślone specjalnie na potrzeby Klienta zwracając przede wszystkim uwagę na jego priorytety, założenia, cele, strategię i target – mówi Zbigniew Grzeszczuk, udziałowiec All Pro Polska Sp.z o.o.
Więcej informacji o Izbie na stronie: www.piap-org.pl
Więcej informacji z branży TUTAJ.