Logo

Marketing MIX

„Nadal jestem Kobietą” na nośnikach OOH Warexpo

Październik jest miesiącem walki z rakiem piersi. Dlatego przez dwa tygodnie na nośnikach Warexpo będzie można oglądać niezwykłą różową kampanię.

Od 17 października do końca miesiąca na #LEDspace w przejściu pomiędzy I a II linią metra oraz na ekranach Smart Citylight w prestiżowych lokalizacjach Warszawy emitujemy kampanię społeczną „Nadal jestem Kobietą” organizowaną przez Fundację Świadomi Życia oraz Fundację Picture Doc.

Warexpo

Bohaterkami akcji jest osiem kobiet, które wygrały bądź nadal walczą z rakiem piersi, a celem kampanii jest zmotywowanie kobiet do profilaktycznych badań, również genetycznych. Wybór bohaterek nie był przypadkowy – kampania ma pokazać przechodniom, że chorują coraz młodsze kobiety.

Warexpo

Dzięki nośnikom Warexpo mieszkańcy i mieszkanki Warszawy mogą zobaczyć przepiękne i bardzo mocne fotografie wojowniczek, kobiet, które opowiadają o swojej walce. Celem organizatorów jest skłonienie obserwujących do utożsamienia się z bohaterkami i odnalezienia w nich siebie, siostry, przyjaciółki, mamy i zapytania ich: „Kiedy ostatnio zrobiłaś badania kontrolne?”.

Na potrzeby akcji została stworzona strona internetowa KLIKNIJ, gdzie bohaterki opowiadają swoje historie z przebiegu leczenia. Na każdym plakacie eksponowanym na nośnikach został umieszczony kod QR, który prowadzi przechodniów do strony www.


Więcej newsów o podobnej treści można przeczytać TUTAJ.