Listopad i grudzień to najgorętsze sezony w branży słodyczy reklamowych. W tym czasie najwięcej firm zaopatruje się w upominki dla swoich pracowników, partnerów biznesowych czy kontrahentów. Jest to także sezon, po którym zwykle następuje wzrost cen w wielu sektorach gospodarki. Slodkie postanowiło obrać inną strategię i zaproponować noworoczną ofertę, w ramach której za zamówienia styczniowe zapłacimy mniej.
– Noworoczna promocja nie obowiązuje oczywiście na produkty świąteczne, które nie sprzedały się w sezonie bożonarodzeniowym. Byłoby to w naszym przypadku wprost niemożliwe, ponieważ czekoladowe i karmelowe słodkości zawsze produkujemy na świeżo, bezpośrednio pod konkretne zlecenie klientów. Nie dysponujemy więc zapasami magazynowymi. Wiemy jednak, że mnóstwo firm tuż po okresie świątecznym również składa zamówienia na inne okazje, takie jak jubileusze, rocznice, launche produktów czy choćby zbliżające się walentynki. Niektórzy decydują się także na wręczanie prezentów noworocznych dopiero w styczniu, gdy gorączka świąteczna nieco opadnie. Wówczas ceny potrafią być już znacznie wyższe niż choćby kilka tygodni wcześniej. Rabatem chcemy więc niejako nagrodzić firmy, które działają z wyprzedzeniem oraz pamiętają o swoich współpracownikach i klientach nie tylko w Wigilię – komentuje Anna Garmada, CEO firmy Slodkie.
Rabat na cały asortyment obowiązuje na każde zamówienie złożone do końca roku (do 31 grudnia 2022 r. włącznie) z terminem realizacji między 2 a 31 stycznia 2023 r. Slodkie w ramach promocji noworocznej oferuje dodatkowo możliwość degustacji słodkich nowości, które już wkrótce pojawią się w najnowszym katalogu produktowym na 2023 rok.
Kontakt KLIKNIJ.
Więcej newsów o podobnej treści można przeczytać TUTAJ.