W biznesie silna jest dziś potrzeba odstresowania i zacieśnienia relacji podczas spotkań. W takich warunkach, jakie mamy obecnie, nie można tego inaczej interpretować. Dziękujemy Wam i cieszymy się, przygotowując oferty wyjazdów i wydarzeń na ten rok.
Choć zmiany są potężne, a stres jest pięć razy większy niż dotychczas, to w myśl naszych nowych haseł: #dareandcare działu event i #safeandbrave działu incentive i z naszym już 25-letnim, ale coraz większym POWEREM, z wielką radością zabierzemy Was w podróż do #2023.
Po pandemii odkrywamy świat na nowo. Nic już nie jest takie samo. Inna jest atmosfera na wyjazdach i wydarzeniach, inne są cele biznesowe wyjazdów, inne oczekiwania. Inne są ceny, inna kadra w hotelach, inne umowy. Jednak to dzięki Wam i Waszej wierze w event i incentive wyjeżdżamy i możemy pokazywać Wam świat na nowo. Pokonywanie przeszkód mamy we krwi i nie brak nam motywacji do tego, by działać skutecznie.
#2022 spędziliśmy z Wami. I to dla nas jest najważniejsze.
Rozpoczęliśmy go od nomen omen fantastycznej realizacji dla stałego Klienta z branży farmaceutycznej. Zorganizowaliśmy konferencję online w konwencji „superhero”. Wykonaliśmy autorskie animacje nawiązujące stylistyką do komiksów Marvela. Laureaci „Konkursu wartości”, który towarzyszył temu wydarzeniu, zamienili się w komiksowe postaci dzięki wprawnej ręce znanej rysowniczki.
W lutym nasza Prezes Olga Krzemińska-Zasadzka została wyróżniona nagrodą najbardziej wpływowych ludzi nowej Europy. Znalazła się w pierwszej trójce zwycięzców Meetings Agencies razem z Andrzejem Hulewiczem i Vesną Pritchard. Jest także w gronie 100 najbardziej wpływowych osób w branży turystycznej w Polsce, a także 100 najbardziej wpływowych osób w świecie wg Eventex. Chwilę później zostaliśmy wyróżnieni statuetką MP POWER w kategorii Agencja Incentive Travel.
Od 24 lutego, organizując nasze wydarzenia, myśleliśmy zawsze o tym, jak pomóc Ukrainie. Dlatego już z taką misją w hotelu Renaissance Warsaw Airport odbyła się organizowana przez nasz zespół Gala Waszej Turystyki, w trakcie której miała również miejsce zbiórka dla Fundacji Instytutu Matki i Dziecka na rzecz matek i dzieci z Ukrainy. Możliwość organizacji i uczestniczenia w tworzeniu tak pięknego wydarzenia była dla nas prawdziwym zaszczytem, a wsparcie dzieci jak zawsze największą przyjemnością.
Nasze zaangażowanie we wsparcie trwało przez cały rok. Wspólnie z Motivizer zorganizowaliśmy transport humanitarny do Ukrainy. Działaliśmy też dla fundacji Wrap Ukraine with Quilts HelloCottons, gdzie przez tydzień wraz z 40 osobami ze Stanów Zjednoczonych pomogliśmy uszyć 12 500 sztuk pledów dla centrów uchodźczych w Krakowie. To był prawdziwy zaszczyt móc brać udział w takim przedsięwzięciu!
W marcu powiększył nam się zespół. Dołączyli do niego: Anna Tyburska (Incentive Project Manager), Piotr Samulski (Senior Event Manager) oraz Rafał Pojor (Creative Manager). Weronika Michalak objęła stanowisko Event Directora, a Jagoda Majkowska Incentive Directora.
Niedługo potem ruszyliśmy do Andaluzji. Po 12 miesiącach od otrzymania zapytania i 9 miesiącach przygotowań zabraliśmy ponad 600 uśmiechniętych uczestników na wspaniałe 4 dni pełne słońca. Przejęliśmy Malagę, organizując tam grę miejską, graliśmy w siatkówkę, uprawialiśmy jogę, tańczyliśmy zumbę, graliśmy w minigolfa, bawiliśmy się na imprezach, zwiedzaliśmy Costa del Sol, Caminito del Rey, Rondę, Marbellę.
Wróciliśmy na chwilę do Warszawy, by ponownie ruszyć na południe Hiszpanii, gdzie poprowadziliśmy niesamowitą integrację w andaluzyjskiej Benalmadenie. Wspaniała atmosfera sprzyjała odnawianiu znajomości i świetnej zabawie.
I nadszedł ten dzień! Dzień 25. urodzin agencji POWER. W trakcie 25 lat działalności w przemyśle spotkań zorganizowałyśmy blisko 2 tys. różnego rodzaju zarówno #eventów w Polsce, jak i #incentive #travel i #wyjazdów #biznesowych do ponad 60 krajów świata na 6 kontynentach. Zawsze byliśmy odważni i namawiamy Was do tego samego, dlatego od teraz działamy pod nowymi hasłami działu event: „DARE & CARE. POWER-FULL EVENT”, a także działu incenitive: „SAFE & BRAVE – POWER-FULL-INCENTIVE”, by podkreślić, że nasze DNA to jednocześnie kreatywne, pełne wyzwań realizacje i troska o bezpieczeństwo.
W tym roku odkryliśmy również dla Was wiele miejsc. W sierpniu wybraliśmy się na Borneo, do Parku Narodowego Batang Ai. To wyjazd dla tych, którzy lubią trekking w dżungli, dziką przyrodę i spotkania z lokalną społecznością. W dalszej części roku w rytmach reggae odkrywaliśmy dla Was Jamajkę, na której każdy znajdzie coś dla siebie, bo mamy tu zarówno luksusowe hotele, jak i standard „backpackerski”. Poszukiwaliśmy też dla Was najlepszych resortów wypoczynkowych dla grup na Malediwach. Sprawdziliśmy także nietuzinkowy Azerbejżdan. Świętowaliśmy Dzień Niepodległości RPA na wieczorze zorganizowanym przez Ambasadę RPA. Odkrywaliśmy nowe połączenia lotnicze do włoskich destynacji podczas Italian Market Review. W lipcu wybraliśmy się do Londynu na The Meetings Show, gdzie spotkali się przedstawiciele różnych krajów i miast, prezentując na targach to, co zmieniło się podczas pandemii. Mnóstwo inspiracji przywieźliśmy także z targów IBTM w Barcelonie.
Power to nie tylko wyjazdy zagraniczne dla firm. Odkrywamy również dla Was Polskę. W październiku zorganizowaliśmy dwa eventy dla branży IT nad Jeziorem Rożnowskim, którego niezwykłe widoki mogliśmy podziwiać między innymi z pokładu helikoptera.
W listopadzie zawitaliśmy na Ibizę, którą odkrywaliśmy poza imprezowym szlakiem. Urokliwe Stare Miasto w Ibiza Town, kolorowe wioski w stylu hippie i zapierające dech w piersiach lazurowe zatoki to naszym zdaniem to, co warto zobaczyć przed zmrokiem.
W listopadzie po raz kolejny w tym roku odwiedziliśmy Majorkę. Tym razem zatrzymaliśmy się na wschodzie wyspy, który wyróżnia się przede wszystkim niezwykłymi krajobrazami i atrakcjami przyrodniczymi. Lazurowe Calas, białe plaże i klify porośnięte lasami piniowymi dominują nad niewielkimi miasteczkami na wybrzeżu. Do tego spektakularne jaskinie krasowe, gdzie przeniesiecie się w zupełnie inny, podziemny świat. To także doskonała lokalizacja dla grup poszukujących aktywnego wypoczynku – pełno tutaj tras rowerowych 🚴 i wspinaczkowych.
Powrót do Andaluzji na koniec roku był wspaniałą okazją do odwiedzenia regionu Ribera del Duero, gdzie odwiedziliśmy doskonałe winnice – od tych maleńkich, rodzinnych, po większe, oraz najlepsze restauracje nagrodzone przez przewodnik Michelina. Program skupiający się na motywie winnym to świetny pomysł na incentive, szczególnie dla grup VIP. To nie tylko doskonałe wina i jedzenie, ale też czas na budowanie relacji i rozmowy biznesowe w niezwykle sprzyjających okolicznościach.
Dostajemy pytania zarówno o organizację gal, wyjazdów motywacyjnych w najodleglejsze regiony, jak i wydarzeń online. Do naszego grona dołączają nowi, ciekawi klienci.
Zaczynamy ten rok z przytupem eventowym: gala i parę wydarzeń typu online, incentive’owo na Mauritiusie, następnie wybieramy się do Waszyngtonu.
Jeśli chodzi zaś o integrację Power, to planujemy tym razem narciarską. Nie możemy się jej już doczekać.
Nasz kalendarz wydarzeń na pierwsze półrocze już jest prawie pełny, ale przy odrobinie szczęścia może się jeszcze uda zaplanować podróż w drugiej połowie roku lub wydarzenie w okresie wiosennym.
Olga Krzemińska-Zasadzka – Założycielka i CEO agencji POWER, jest uznanym ekspertem branżowym i laureatką plebiscytów: Eventex – The 100 Most Influential People in the Event Industry (2019-2021), TOP 10 Most Influential Meeting Agency Representatives (2019-2021) wg Kongres Magazine oraz 100 najbardziej wpływowych osób w polskiej turystyce (2019-2021) portalu Waszaturystyka.pl. W 2022 otrzymała honorową odznakę „Za zasługi dla turystyki” przyznawaną przez ministra Sportu i Turystyki oraz statuetkę MP Power 12 w kategorii meeting planner – agencja incentive travel.
Materiał sponsorowany
Więcej newsów w podobnej tematyce można przeczytać TUTAJ.