Logo

Druk CyfrowyEtykiety i opakowania

Park maszyn Riset Polska stale się powiększa

Riset Polska rozbudowuje swój salon wystawowy. Dzięki temu klienci zyskują możliwość zobaczenia i przetestowania produktów, które Riset ma w swojej ofercie. Daje to poczucie pewności przy inwestycji.

Aktualnie w salonie wystawowym klienci mogą zapoznać się urządzeniami do sztancowania, czyli rolsztancą iECHO MCT oraz automatem sztancującym Uchida AeroDieCut. Takich maszyn Riset Polska posiada kilka w swoim magazynie, co oznacza, że są dostępne „od ręki”.  Podobnie sytuacja wygląda w przypadku urządzeń do wycinanie wzdłużngo i poprzecznego Uchida AeroCut X oraz AeroCut X Pro. Dużym zainteresowaniem cieszy się również drukarka rolowa Pro1050 od OKI, która oferuje nową jakość druku w zakresie kolorowych etykiet dzięki możliwości drukowania w 5 kolorach (CMYK+biały). W celu pełnej linii produkującej etykiety warto zwrócić również uwagę na Graphtec DLC1000, który już w przyszłym tygodniu ponownie dołączy do #parkmaszynriset. Ta maszyna umożliwia laminowanie, cięcie, usuwanie ażuru, nacinanie i przewijanie w jednym cyklu produkcyjnym.

Kolejnym urządzeniem, które chętnie testują klienci jest Intec ColorFlare 1200LX, które zapewnia foliowanie, laminowanie i holografię. Oglądając produkty Intec, którego Riset jest wyłącznym dystrybutorem warto zwrócić uwagę na ploter tnący Intec FB775 oraz SC5000, który wkrótce zostanie zastąpiony przez model SC6000. To ostatnia szansa, aby nabyć ten ploter tnąco-bigujący w cenie wyprzedażowej. Park maszyn Riset to również urządzenia mniejsze gabarytowo, czyli automatyczne laminatory Revo Office oraz T14, które zrobią wszystko w procesie laminowania – od podawania papierów do cięcia poprzecznego. Ostatnim, ale równie ciekawym urządzeniem jest Uchida AeroFold Plus, dwukasetowa falcerka z podciśnieniowym podajnikiem arkuszy papieru.

RISET

– Chcemy, aby nasi klienci wierzyli w nasze produkty i ufali nam jako marce. Rozumiemy, że zdobycie zaufania klientów jest kluczowe, a pokazanie naszych produktów na żywo jest uczciwym rozwiązaniem. Kiedy produkt nie jest obecny tylko wirtualnie, to klienci mają lepsze wyobrażenie o jego wartości. Dzięki temu, że salon jest otwarty codziennie od 8 do 17 chcemy zachęcić klientów, zarówno tych obecnych, jak i nowych, do odwiedzenia nas w każdej chwili, aby zobaczyć produkty, sposób ich wykonania i mieć możliwość porozmawiania z członkami naszego zespołu – poinformował nas Krzysztof Stolarz, doradca klienta w Riset Polska.

Zainteresowani odwiedzinami w salonie wystawowym Riset Polska mogą pisać na adres riset@riset.pl lub dzwonić pod numer +48 22 864 65 55.


Więcej newsów z branży TUTAJ.