Logo

Marketing MIX

RECMAN wspiera Rak’n’Roll | #MĘSKASPRAWA

Od początku kwietnia Recman rozpoczyna kampanię pod hasłem Męska Sprawa. Wyrazem męskości jest nie tylko charakter czy wygląd, ale także odpowiedzialność za własne zdrowie. To właśnie ta wartość stała się motywacją do podjęcia działań marki mody męskiej Recman na rzecz jednej z najbardziej rozpoznawalnych fundacji w Polsce – Rak’n’Roll i przekazywania wsparcia finansowego na poczet jej działań.

Data 7 kwietnia nie jest przypadkowa, ponieważ tego dnia obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia, którego celem jest zwrócenie szczególnej uwagi na problemy ze zdrowiem na świecie. Co czwarty[1] mężczyzna uważa, że badania profilaktyczne są zbędne. Najczęściej do wizyty u lekarza zmuszają panów dopiero sytuacje awaryjne i zagrożenie zdrowia lub życia. Dlatego w komunikacji skierowanej do mężczyzn marka Recman chce pokazać, jak dbać o zdrowie i zachęcić ich do badań profilaktycznych. Dodatkowo jej celem jest przekonać oraz udowodnić, że te działania nie wymagają dużej ilości czasu. A pewność bycia zdrowym jest bezcenna.

– Mężczyźni dbają o zdrowie tylko w obszarach, w których mają poczucie kontroli. Profilaktyka, niestety, się do nich nie zalicza – mówi Jacek Maciejewski z Fundacji Rak’n’Roll. –  Cieszymy się, że marka Recman podejmuje próbę zmiany tego nastawienia i przekonania mężczyzn do potwierdzania zdrowia w regularnych badaniach profilaktycznych. Bo to jest męska sprawa. Dziękujemy za to oraz za finansowe wsparcie działań Fundacji – dodaje.

Elementem wyróżniającym kampanii stał się wąs, który symbolizuje męskość i siłę. Kształt wąsa nie jest przypadkowy – powstał w oparciu o linię litery R z logotypu Recman. W najbliższych miesiącach marka planuje wprowadzić do kolekcji produkty zawierające ten znak, z których przeznaczy 50% dochodu na konto fundacji Rak’n’Roll.

– Odpowiedzialność społeczna jest kluczowym elementem strategii naszej firmy na kolejne lata. Przyczynia się do zrównoważonego rozwoju, w tym dobrobytu i zdrowia społeczeństwa. Czujemy ogromną satysfakcję, że podjęliśmy próbę edukowania i dbania o zdrowie mężczyzn, mając świadomość, że jest to dla nas wielkie wyzwanie. W naszej komunikacji chcemy skupić się na propagowaniu profilaktyki oraz ukazaniu naszym klientom, że warto dbać o siebie i wcale nie zajmuje to wiele czasu – mówi Roman Tulwin, Prezes Zarządu Recman Sp. z o.o. i założyciel marki. – Wierzymy, że w ramach kampanii zrealizujemy wiele interesujących projektów, które przekonają mężczyzn do odpowiedzialności za własne zdrowie – dodaje.

Więcej informacji o akcji można odnaleźć na dedykowanej kampanii stronie.

[1] Na podstawie z raportu odnośnie profilaktyki zdrowotnej Polaków przeprowadzonego na zlecenie Szpitala Medicover.


Więcej newsów w podobnej tematyce przeczytasz TUTAJ.


Przypominamy wywiad z Jackiem Maciejewskim z Rak’n’Roll na łamach drukowanego wydania OOH magazine TUTAJ.