W tym roku Polacy z zagranicznej turystyki zorganizowanej korzystają jeszcze chętniej niż przed kryzysem, bo to niezmiernie ważny element ich życia. O zaletach podróżowania z Wakacje.pl potencjalnych klientów przekonywał będzie Marcin Prokop. To pierwsza w Polsce współpraca reklamowa między gwiazdą takiego formatu a agentem turystycznym.
– Celem kampanii jest pokazanie, że Wakacje.pl mają bardzo szeroką ofertę wyjazdów dopasowaną do potrzeb wszystkich grup klientów i to w cenach takich samych jakie można znaleźć u organizatorów – mówi Katarzyna Walczak, dyrektor marketingu i członek zarządu Wakacje.pl.
Wakacje.pl chcą kojarzyć się z najprzyjemniejszymi momentami w roku, dlatego swoje reklamy utrzymują w lekkim, humorystycznym tonie. Taka jest również bieżąca kampania z udziałem Marcina Prokopa.
– Radość i optymizm to cechy łączące Wakacje.pl i Marcina Prokopa. Pełen dystansu do siebie, wesoły i potrafiący cieszyć się życiem, taki jest Marcin i takie są Wakacje.pl – mówi Tomasz Bączek, head of brand w Wakacje.pl, odpowiedzialny za przygotowanie i realizację kampanii.
W każdym spocie występuje kilku Marcinów, którzy bawią się, rozmawiają albo uciekają od innych, zatapiając się we własnym hobby.
– Przez tę multiplikację chcieliśmy podkreślić, że pomysłów na spędzanie urlopu jest co najmniej tyle, ilu jest klientów – tłumaczy Tomasz Bączek.
– Dziś technologia umożliwia tworzenie wycieczek zorganizowanych o różnym charakterze, od pakietów turystycznych z przelotami czarterowymi, po realizowane lotami regularnymi, w tym od tanich linii lotniczych. W zestawieniu z wieloma rodzajami i standardami zakwaterowania oraz różnorodną formułą wyżywienia, produkt biur podróży jest szeroki jak nigdy dotąd – dodaje Katarzyna Walczak.
Marcin Prokop pojawi się w spotach telewizyjnych, na billboardach oraz w internecie. Użytkowników serwisu będzie zachęcał do skorzystania z atrakcyjnych ofert, będzie można go zobaczyć także na witrynach wybranych biur franczyzowych.
– To była świetna zabawa. Nigdy wcześniej nie byłem zakopywany żywcem tak, żeby ponad piasek wystawała mi tylko głowa. Ekipa, która przygotowywała specjalny dół, w którym mógłbym się zmieścić, przez chwilę obawiała się, że dokopie się do Australii. Kreacja tej kampanii oparta jest na dobrej zabawie i poczuciu humoru, czyli bliskich mi tematach, dlatego nie mogło ich zabraknąć również podczas pracy nad materiałami – komentuje Marcin Prokop.
– Chciałabym serdecznie podziękować Marcinowi za wspaniały czas, optymizm, humor i wiele cennych pomysłów, które wniósł do naszej współpracy. Jestem przekonana, że nasza kampania okaże się wielkim sukcesem i przyczyni do dalszego rozwoju zorganizowanej turystyki zagranicznej w Polsce – podsumowuje Katarzyna Walczak.
Za kreację odpowiedzialny był butik kreatywny Supermarket, stworzony przez Piotra Stawowiaka i Pawła Czartoryskiego. Nad produkcją kampanii czuwał dom produkcyjny Videlec, zdjęcia foto wykonał Radek Polak (HART Warsaw) – laureat Grand Press Photo 2020, spoty wyreżyserował Filip Bartczak, a autorem zdjęć wideo jest Igor Połaniewicz (obaj Papaya Roster), postprodukcję zrealizowało Badi Badi, a udźwiękowienie Głośno.
Wakacje.pl to największy multiagent turystyczny w Polsce. Oferty sprzedaje na trzy sposoby – przez stronę internetową, telefoniczne centrum obsługi klientów i przez sieć stacjonarnych biur franczyzowych znajdujących się w całej Polsce.
Więcej newsów w podobnej tematyce można przeczytać TUTAJ.