W tegorocznej edycji jednego najważniejszych konkursów branży kreatywnej – Young Creatives Cannes – po raz pierwszy wystartował dwuosobowy zespół z agencji Good One PR. Ich debiut zaowocował otrzymaniem nagrody głównej w kategorii PR, czyli kwalifikacją do międzynarodowego konkursu Young Lions Competition 2023 w Cannes.
Ilona Rutkowska i Jakub Macyszyn w 24 godziny opracowali strategię działań PR-owych, odpowiadając na problem zawarty w briefie przygotowanym przez partnera kategorii – firmę SAMSUNG. Zadanie polegało na przygotowaniu kreatywnej kampanii z potencjałem do wygenerowania buzzu w mediach dla lodówek, które wykorzystując nowoczesne technologie AI dają możliwość oszczędzania do 15% energii.
Prace uczestników Young Creatives zostały ocenione przez doświadczonych dyrektorów kreatywnych, strategów, reżyserów, marketerów oraz designerów. Podobnie jak w poprzednich edycjach, uczestnicy zmierzyli się z briefami w siedmiu kategoriach — Print, Design, Film, Digital, PR, Media, Clients oraz specjalnej — Open. Do tegorocznej edycji, która jest jednocześnie 25-leciem Young Creatives, zgłosiło się niemal 150 dwuosobowych teamów. Nagrody zostały wręczone na uroczystej Gali w Kinie Luna 20 kwietnia br.
Więcej materiałów o podobnej tematyce można przeczytać TUTAJ.