Nagrodzona na Gali MIXX Europe 2023 kampania „The Liver Check” otrzymała dwa złota w kategoriach Direct Response/Lead Generation Campaign oraz Integrated Advertising.
Celem zainicjowanej przez Sanofi i nagrodzonej w europejskim konkursie kampanii było, podniesienie świadomości wśród mężczyzn po 40. roku życia na temat roli wątroby w organizmie i konieczności badania jej w kierunku NAFLD – niealkoholowej stłuszczeniowej choroby wątroby. W ramach akcji mieszkańcy 16 miast w Polsce mieli bezpłatnie wykonać nieinwazyjne badanie wątroby w mobilnych gabinetach za pomocą urządzenia FibroScan.
Koncepcję i realizację kampanii przygotowała agencja Publicis Worldwide. Za działania PR i przygotowanie akcji z mobilnymi gabinetami odpowiadała MSL. Za planowanie mediów i współpracę z ambasadorami odpowiadała PHD Poland. Produkcję spotów powierzono studiu Papaya, postprodukcją zajęło się studio Lunapark.
Partnerami akcji byli Speed Car – ogólnopolska sieć stacji kontroli pojazdów, Truckers Life – największa polska organizacja pozarządowa działająca na rzecz poprawy zdrowia i bezpieczeństwa kierowców zawodowych, Youngtimers Warsaw – podmiot zrzeszający fanów klasycznej motoryzacji.
Więcej newsów w podobnej tematyce można przeczytać TUTAJ.