Logo

Marketing MIX

V edycja RETAIL CHALLENGE POLAND 2024

FORUM RETAIL CHALLENGE POLAND 2024 to strategiczne forum networkingowe, które gromadzi cały sektor retail w Polsce – zarówno sieci food jak i non-food, producentów dóbr trwałych oraz FMCG.

 

Spotkanie odbędzie się już 27-28.09.2023 r., w Hotel Arche, Al. Krakowska 237, Warszawa

Potrwa 2 dni: każdego dnia będzie miało strategiczną sesję plenarną oraz 5 operacyjnych sesji równoległych. Wieczorem I dnia forum zaplanowany jest koktajl networkingowy, który jest świetną okazją do rozmów w mniej formalnej atmosferze.

Focus tegorocznej edycji to wsparcie sektora retail w sytuacji kryzysu: optymalizacja, cięcie kosztów, szukanie rentowności.

– Obecnie sieci detaliczne obserwują uważnie dynamicznie zmieniające się trendy konsumenckie oraz silnie stawiają na rozwój marek własnych i lojalizowanie klientów przy pomocy rozwiązań cyfrowych. Szukają możliwości oszczędności gdzie tylko się da i automatyzują, co mogą – mówi Katarzyna Klimkiewicz, Managing Director brave conferences.

Agenda wydarzenia powstała na podstawie wywiadów z 70+ ekspertami rynku i została zbudowana wokół 10 wyzwań jakie z tych wywiadów wyłoniono:

  • KRYZYS A STRATEGIE ROZWOJU RYNKU RETAIL
  • DIGITALIZACJA RETAILU
  • SPRZEDAŻ OMNICHANNEL
  • RENTOWNOŚĆ E-COMMERCE
  • OSZCZĘDNOŚCI W LOGISTYCE
  • ZMIANY W ZACHOWANIACH KONSUMENTÓW
  • PROMOCJE VS DYREKTYWA OMNIBUS
  • OPTYMALIZACJA KOSZTÓW
  • STRATEGIE ESG
  • RETAIL INTELLIGENCE

W trakcie wydarzenia uczestnicy będą mieli okazję posłuchać ekspertów z m.in. : AUCHAN, BAHLSEN, BRICOMARCHE, CASTORAMA, CCC, DECATHLON, DR. MAX, FOODWELL, FRISCO, INTERMARCHE, INTERSPORT, KOMFORT, LEWIATAN, LIDL, MEDICINE, NEONET, OBI, PEPCO, STOKROTKA, TEDI, X-KOM, YES BIŻUTERIA i wielu innych.

Lista prelegentów TUTAJ.

Agenda TUTAJ.

Bilety TUTAJ.

OOH magazine jest patronem medialnym wydarzenia.


Więcej materiałów w podobnej tematyce przeczytasz TUTAJ.