Do dyspozycji Klientów będą dwa formaty: PDF i ADC – Advanced Digital Catalogue. ADC daje niespotykane do tej pory możliwości użytkowania na urządzeniach mobilnych a także opcje personalizacji dla agencji reklamowych.
– Jest to odpowiedź na potrzeby Klientów, którzy w coraz większym stopniu podkreślają konieczność łatwego udostępniania interaktywnej oferty bogatej w treści, takiej która – w kontraście do katalogów papierowych – w większym stopniu umożliwi samodzielną pracę. Na katalogu można dodawać własne notatki, zaznaczać ulubione produkty czy zgłosić zapytanie ofertowe, które dotrze pod dowolnie wskazany adres e-mail, np. do działu handlowego agencji reklamowej. Personalizacja katalogu obejmuje już nie tylko okładkę, ale również zawartość wewnątrz. Na przykład, udostępniamy możliwość wgrania własnego filmu promocyjnego – mówi Magdalena Humeńczuk, Business Development Manager w Inspirion Polska.
Katalog Christmas Special został zaprojektowany tak, by każdy poszukujący inspiracji prezentowych mógł je znaleźć. Łącznie przedstawionych zostanie w nim prawie 600 produktów, ponad 70 nowości i 130 stron starannie wyselekcjonowanych pomysłów. Inspiracją będą również specjalne strony szczegółowo pokazujące zalety wybranych produktów.
Więcej szczegółów TUTAJ.
Więcej newsów od Inspirion znajdziesz TUTAJ.