–
Wykorzystując naszą wiedzę i doświadczenie, które budowaliśmy przez ostatnie 15 lat staramy się kompleksowo i profesjonalnie poznać prawdziwe cele biznesowe naszego klienta i dopasować do nich materiały reklamowe. Innymi słowy, można powiedzieć, że wspieramy ich w rozwoju działalności na wielu płaszczyznach – budowaniu relacji z kontrahentami, docieraniu do nowych odbiorców i potencjalnych klientów czy budowaniu konkurencyjności na rynku pracy, stając się atrakcyjnym miejscem dla pracowników.
W pierwszej kolejności warto zaznaczyć, że według nas nie istnieje upominek uniwersalny – odpowiedni dla każdego. W każdym przypadku dbamy o to, aby upominek był dopasowany do docelowej grupy odbiorców oraz charakteru działalności, w której porusza się nasz klient. Patrzymy również poprzez pryzmat miejsca i momentu, w którym klient zamierza go wręczyć. Naszym zdaniem, to właśnie personalizacja i dbałość o dopasowanie sprawiają, że upominek wywołuje uśmiech na twarzy osoby, która go otrzymuje.
Na przestrzeni czasu oraz różnych doświadczeń, poznaliśmy i wypracowaliśmy zdecydowanie więcej niż pięć sposobów na budowanie, wzmocnienie i utrzymanie przyjaznej relacji z klientem. Jeżeli jednak mielibyśmy przedstawić te sposoby, na które wywieramy najwięcej nacisku, to przede wszystkim byłaby to otwartość, ponieważ to właśnie ona pozwala nam stać się dla klienta wsparciem i pomocą – można powiedzieć, że nawet pewnego rodzaju przyjacielem. Drugi w kolejności sposób to kreatywność – w każdym przypadku staramy się być wulkanami pomysłowości, a nie sztywnymi sprzedawcami tych samych gadżetów w kółko. Kolejny istotny czynnik to terminowość. Warto tutaj zaznaczyć, że nie boimy się wyzwań – nawet w najtrudniejszych przypadkach walczymy do końca. Praktycznie nie ma dla nas rzeczy niemożliwych. Czwarty sposób to budowanie własnego zespołu z odpowiednich osób – takich, które posiadają pasję i wiele energii.
Naszą zaletą jest to, że lubimy swoją pracę, a jak wiadomo, otoczenie odczuwa pozytywną energię i staje się jej częścią. Niemniej istotnym sposobem, jest dbanie o kontakt bezpośredni z klientem. Zdecydowanie łatwiej i efektywniej przebiega nasza praca, jeśli mamy możliwość spotkania na żywo i bezpośredniego poznania tej osoby. W tym kontekście, wiele ułatwia także nasz event EKG Reklamy – ponieważ jest on kolejną okazją do spotkania i wymiany zdań z ludźmi, których tak bardzo lubimy.
Tych sposobów moglibyśmy wymienić jeszcze więcej, jednak te powyższe stanowią według nas najważniejszą podstawę do nawiązania niepowtarzalnych więzi z klientami.
Tak jak wspominaliśmy, zawsze chcemy naszym klientom zapewnić kompleksową pomoc, staramy się być ciągle na bieżąco z panującymi obecnie trendami. W tym celu odwiedzamy wiele branżowych wydarzeń w Polsce, takich jak PROMO SHOW czy Festiwal Marketingu w Polsce oraz wiele innych w Europie, a nawet Azji. Za pośrednictwem tych wydarzeń zaobserwowaliśmy, że obecny TOP to przede wszystkim materiały elektroniczne – powerbanki (zwykłe, indukcyjne, podświetlane), głośniki przenośne, samochodowe uchwyty z indukcją czy niezawodne pendrive (ciekawą alternatywą w tym przypadku, jest możliwość wykonania ich w indywidualnym kształcie). Drugim trendem, zyskującym coraz bardziej na popularności, a poniekąd powiązanym również z elektroniką, jest ekologia. Jako przykład możemy mówić zarówno o ekologicznych powerbankach (wykonanych z pszenicy), odzieży (bawełna organiczna) jak i materiałach biurowych (notesy wykonane z trawy, kamienia czy wieczne ołówki).
Zdecydowanym trendem są również zdobienia full kolor, które możemy wykonywać na coraz większej ilości materiałów. W tym zakresie przoduje zwłaszcza sublimacja, dająca możliwość zdobienia produktu od brzegu do brzegu, na dowolną ilość kolorów – możemy zatem ozdobić wybrany przedmiot nawet zdjęciem. Plusem tej technologii jest również jej cena. Już przy niewielkich nakładach materiały ozdobione tzw. full printem są w przystępnych cenach. Wcześniej było to bardzo kosztowne, gdy do nadruków wykorzystywany był np. sitodruk.
Kierunek, który z roku na rok przybiera na znaczeniu, jest również sam sposób dostawy. Wiele firm ceduje na nas dostawy bezpośrednie do swoich pracowników jak i również magazynowanie dzięki czemu towar dostępny jest na tzw. wywołanie kolejnego dnia.
W tym roku stworzyliśmy nasz autorski soft do tego typu rozwiązań, co w połączeniu z przestrzenią magazynową i własną drukarnią znacznie ułatwia życie naszym klientom. Jego oficjalna prezentacja odbędzie się na EKG Reklamy.
O pozytywnych efektach organizowania własnego wydarzenia można mówić bardzo długo. To już kolejna, piąta edycja EKG Reklamy, która za każdym razem uczy nas czegoś nowego. W tym roku postawiliśmy oczywiście na swoje rodzime miasto Kraków (22 września) oraz na piękną stolicę Warszawę (29 września). Mamy nadzieję w ten sposób umożliwić udział w tym wydarzeniu także nowym osobom. Wydarzenie to jest świetną okazją do poszerzenia swojej wiedzy w zakresie branży reklamowej nie tylko dla gości, ale również dla nas. Chcemy, aby uczestnicy czuli się dobrze i wiedzieli, że są dla nas ważni. Jest to kolejna szansa na spotkanie i spędzenie z nimi odrobiny więcej czasu na rozmowie – a więc poznaniu się bliżej i przeniesieniu relacji na wyższy, jeszcze bardziej przyjazny poziom. Uwielbiamy to.
Rozmawiała Magdalena Wilczak
—
Gabriela Jędruch
Urodzona w latach 90. w Krakowie. Ukończyła studia magisterskie na Akademii Ignatianum na kierunku Administracja i Polityka Publiczna, ze specjalizacją: Zarządzanie Zasobami Ludzkimi. Prywatnie pasjonatka motoryzacji i mediów społecznościowych. Zafascynowana gadżetami reklamowymi. Zawodowo zajmuje stanowisko Specjalisty ds. Rozwoju Biznesu w Fabryce Magika, dzięki czemu może realizować swoje zainteresowania.
Artykuł ukazał się w ostatnim numerze OOH magazine. Do wglądu online TUTAJ.