Logo

Marketing MIX

III edycja LOYALTY HEROES – konkursu na najlepsze działania lojalnościowe

Prowadzenie działań lojalnościowych wymaga od marek wielowymiarowych strategii, łączących w sobie szereg zróżnicowanych aspektów. Budowanie lojalności dziś to przede wszystkim adaptacja nowych technologii i rozwiązań IT przez pryzmat zarówno potrzeb klienta, jak też spójności komunikacji oraz realizacji celów sprzedażowych.

Wysoka konkurencja wcale nie ułatwia zadania, a budowanie i wzmacnianie zaufania klienta wobec marki to działania innowacyjne, kreatywne i długofalowe. Właśnie takie projekty chcą docenić organizatorzy LOYALTY HEROES – konkursu na najlepsze działania lojalnościowe w Polsce w 2023 r. Konkurs jest nieodłącznym elementem FORUM LOYALTY PLANET 360.

LOYALTY HEROES to jedyny w Polsce konkurs w 100% poświęcony lojalności konsumenta – zarówno w modelu B2B, jak też B2C – a jego celem jest wyróżnienie marek podejmujących krótko- i długofalowe inicjatywy w celu budowania oraz rozwijania najlepszych relacji z klientami. — Do konkursu mogą przystąpić wszystkie firmy, zarówno marketerzy reprezentujący marki, jak i agencje marketingowe, które działają na ich zlecenie. Do tej pory uhonorowaliśmy 13 marek, które zdobyły statuetki Loyalty Heroes. — podkreśla Katarzyna Klimkiewicz, pomysłodawczyni konkursu, Dyrektor Zarządzający brave.

Projekty do konkursu można zgłaszać od 1 grudnia 2023 r. do 29 lutego 2024 r. w 9 kategoriach:

  1. The Best Loyalty Program In Retail
  2. The Best Loyalty Program In Services
  3. The Best Loyalty Program B2B
  4. The Best New/Relaunched Program
  5. The Best Loyalty Innovation
  6. The Best Data Driven Loyalty
  7. The Best Customer-Centric Solutions
  8. The Best Use Of Social Media In Loyalty
  9. NOWOŚĆ! The Best Long Term Loyalty

Projekty oceni Jury, w skład którego wchodzą zarówno managerowie prowadzący działania bezpośrednio w swoich firmach, patroni branżowi, jak i dostawcy rozwiązań, dysponujący wiedzą na temat potrzeb i oczekiwań polskiego rynku.

To już III edycja konkursu, a w poprzednich nagrodzono działania lojalnościowe marek: ALLEGRO, SEPHORA, VISION EXPRESS, ROSSMANN, LAGARDERE TRAVEL RETAIL, LOREAL, MASTERCARD, IKEA, INEA, BANK PEKAO, CREDIT AGRICOLE czy STOKROTKA

Wyniki konkursu LOYALTY HEROES zostaną ogłoszone podczas Gali Finałowej, 17 kwietnia 2024 r. w Warszawie.

Regulamin konkursu oraz formularze zgłoszeniowe dostępne są TUTAJ.

Aktualności o konkursie znajdziesz na jego profilu TUTAJ.

Termin zgłaszania projektów konkursowych: 1.12.2023-19.02.2024

Na wszystkie pytania dotyczące konkursu odpowie: Anna Banaś / anna.banas@braveconferences.pl / tel. 787 092 566


OOH magazine jest patronem medialnym wydarzenia.