Wysoka konkurencja wcale nie ułatwia zadania, a budowanie i wzmacnianie zaufania klienta wobec marki to działania innowacyjne, kreatywne i długofalowe. Właśnie takie projekty chcą docenić organizatorzy LOYALTY HEROES – konkursu na najlepsze działania lojalnościowe w Polsce w 2023 r. Konkurs jest nieodłącznym elementem FORUM LOYALTY PLANET 360∘.
LOYALTY HEROES to jedyny w Polsce konkurs w 100% poświęcony lojalności konsumenta – zarówno w modelu B2B, jak też B2C – a jego celem jest wyróżnienie marek podejmujących krótko- i długofalowe inicjatywy w celu budowania oraz rozwijania najlepszych relacji z klientami. — Do konkursu mogą przystąpić wszystkie firmy, zarówno marketerzy reprezentujący marki, jak i agencje marketingowe, które działają na ich zlecenie. Do tej pory uhonorowaliśmy 13 marek, które zdobyły statuetki Loyalty Heroes. — podkreśla Katarzyna Klimkiewicz, pomysłodawczyni konkursu, Dyrektor Zarządzający brave.
Projekty do konkursu można zgłaszać od 1 grudnia 2023 r. do 29 lutego 2024 r. w 9 kategoriach:
Projekty oceni Jury, w skład którego wchodzą zarówno managerowie prowadzący działania bezpośrednio w swoich firmach, patroni branżowi, jak i dostawcy rozwiązań, dysponujący wiedzą na temat potrzeb i oczekiwań polskiego rynku.
To już III edycja konkursu, a w poprzednich nagrodzono działania lojalnościowe marek: ALLEGRO, SEPHORA, VISION EXPRESS, ROSSMANN, LAGARDERE TRAVEL RETAIL, LOREAL, MASTERCARD, IKEA, INEA, BANK PEKAO, CREDIT AGRICOLE czy STOKROTKA
Wyniki konkursu LOYALTY HEROES zostaną ogłoszone podczas Gali Finałowej, 17 kwietnia 2024 r. w Warszawie.
Regulamin konkursu oraz formularze zgłoszeniowe dostępne są TUTAJ.
Aktualności o konkursie znajdziesz na jego profilu TUTAJ.
Termin zgłaszania projektów konkursowych: 1.12.2023-19.02.2024
Na wszystkie pytania dotyczące konkursu odpowie: Anna Banaś / anna.banas@braveconferences.pl / tel. 787 092 566
OOH magazine jest patronem medialnym wydarzenia.