Eduscho to nie tylko gwarancja wyjątkowego smaku, ale także przyjemna i czytelna identyfikacja wizualna, która sprawia, że wybór ulubionego wariantu kawy staje się banalnie prosty. Komunikacja reklamowa została dopasowana do charakterystycznego designu samych produktów oraz ich walorów smakowych, a także lokalizacji poszczególnych nośników. Dlatego w przestrzeni miejskiej, telewizji czy online można znaleźć formaty z takimi dwuznacznymi hasłami, jak: „Moc, na której zajedziesz najdalej”, „Nowa mała czarna, a już klasyk”, „Tak ekspresowa, że odjazd”, „Z pozoru delikatna, a mocna w gębie”, „Tak mocna, że sama się budzi o poranku”, „Z tradycją się nie dyskutuje”, „Na tej linii zajedziesz daleko” czy „Złoto w zasięgu ręki”.
– Eduscho zaskakuje. Produktowo – to po prostu dobra kawa w dobrej cenie. Komunikacyjnie zaś to wyjątkowa, wyróżniająca się w kategorii, szeroko zakrojona kampania, w której wykorzystujemy m.in. nowatorskie fake OOH, czy zaczepne hasła. Należy wypatrywać ich w kluczowych lokalizacjach w przestrzeni miejskiej i w digitalu. Nasze działania, w trakcie których dotrzemy do większości kawoszy w Polsce, zaplanowaliśmy na wiele miesięcy. – mówi Izabela Brzozowska, Senior Brand Manager Coffee & RTD PL w Tchibo Warszawa.
Działania komunikacyjne są realizowane w mediach tradycyjnych, tj. w telewizji, gdzie emitowane są 15 sekundowe spoty, oraz w prasie. Eduscho zagości także na nośnikach outdoor, m.in. bilboardach położonych w kluczowych lokalizacjach w całej Polsce: w sąsiedztwie stacji benzynowych i galerii handlowych oraz na przystankach tramwajowych i autobusowych. Dodatkowo, w największych skupiskach biurowych w Warszawie w wybranych terminach będzie można spróbować pysznej, aromatycznej i gorącej kawy serwowanej wprost z Eduscho Coffee Truck’a.
Zaplanowano także szereg aktywności online – emisję spotów reklamowych w serwisach VoD czy Youtube, działania display oraz szeroką kampanię w mediach społecznościowych, tj. Facebook, Instagram czy TikTok. Promocja będzie realizowana również poprzez współpracę z influencerami. W pierwszym etapie kampanii m.in. Natalia Broszkiewicz (@mamokochamcie), Kaja Soboń (@kajasnb), Ania Wiatrowska (@aniaplakapl) czy Mateusz Jarząbek (@bulsjarz) na swoich kanałach pokażą stworzone specjalnie dla marki nośniki zewnętrzne, które w rzeczywistości….nie istnieją. Fake OOH to nadal nowatorskie dla Polski narzędzie marketingowe, w którym wykorzystywane są wysokiej jakości obrazy generowane komputerowo. Dzięki nim Eduscho zagości w polskich miastach – tam, gdzie nikt się kawy nie spodziewa.
Autorem spotu reklamowego jest niemiecka agencja marketingowa UBERGROUND. Adaptację spotu oraz kreacje do działań na rodzimy rynku przygotowała zaś Agencja DDB. Za aktywności w mediach społecznościowych odpowiada Golden Submarine, zaś działania z zakresu public relations są realizowane przez 24/7Communication. Zakup mediów należy do kompetencji OMD.
W portfolio Eduscho znaleźć można zarówno warianty ziarniste, jak i mielone oraz instant, a sposób ich przyrządzenia jest podany już na przodzie opakowania. Dzięki temu odnalezienie ulubionej kawy nie zabiera – tak przecież cennego – czasu. Zgodnie z założeniami marki, produkty Eduscho są ogólnodostępne – w hipermarketach, supermarketach, dyskontach, ale także sklepach mniejszego formatu i na platformach online.
Więcej newsów z branży TUTAJ.