Gdy już znajdzie się to, czego się szuka, pojawia się problem z czasem. Trzeba to przecież przeczytać, zrozumieć, powtórzyć, utrwalić… Odpowiednio wybrane audiobooki będą w tej sytuacji idealnym rozwiązaniem. Niezależnie od tego, czy poszukiwane są świeże pomysły, solidne fundamenty teoretyczne, czy praktyczne wskazówki na temat marketingu, Wydawnictwo PWN zawsze oferuje sprawdzoną, rzetelną wiedzę, popartą badaniami i doświadczeniem samych autorów. Teraz najciekawsze książki w księgarni PWN dostępne są także w formie audiobooków. Można zatem oszczędzić czas, wybierając ofertę z mądrych książek do słuchania.
Pięćdziesiąt praktycznych wskazówek i inspiracji w pracy każdego marketera. Autor zebrał w w książce 30 lat swojego doświadczenia zawodowego. W żartobliwej formie przedstawia nieformalne „prawa” rządzące działaniami marketingowymi. To zbiór bardzo konkretnych i cennych wskazówek dla przedsiębiorców małych, dużych i średnich oraz marketerów. Wszystkie inspirowane praktyką zawodową autora, wzbogacone anegdotami i przykładami z życia.
50 praw marketingu Kotarbińskiego – Jacek Kotarbiński (eAudiobook) – Księgarnia PWN
Cała prawda o emocjach zakupowych! Jak i dlaczego kupujemy…
Co wpływa na zachowania konsumenckie? I czy na pewno decydujemy? A może żyje się tylko iluzją, że decydujemy o sobie? Ta pozycja to całościowe spojrzenie na zachowania konsumenta – przez pryzmat najnowszych badań, w szczególności z obszaru ekonomii behawioralnej. Autor wskazuje na źródła zachowań konsumenckich związane z emocjami i naszymi instynktami. Przedstawia czytelne i praktyczne sposoby wdrażania wiedzy z badań w sprzedaży i marketingu.
Sapiens na zakupach – Piotr Bucki (eAudiobook) – Księgarnia PWN
Wszystko o informacji zwrotnej z perspektywy indywidualnej, zespołowej i firmowej.
Dzięki lekturze tej książki można poznać metody i formuły feedbacku do zastosowania w różnych sytuacjach, badania nad użyciem feedbacku w różnych firmach i zespołach, formuły z poziomów: strategicznego do prowadzenia firmy dla właścicieli i zarządu, operacyjnego do prowadzenia zespołów dla menedżerów, indywidualnego do prowadzenia siebie w wybranym kierunku w relacjach i w życiu zawodowym.
Sztuka feedbacku – Grzegorz Radłowski (eAudiobook) – Księgarnia PWN
Więcej newsów z branży TUTAJ.