Logo

Marketing MIX

Ruszyła II edycja kampanii Badaj się regularnie: „Zdrowie to najlepsza inwestycja. Nie czekaj. Badaj się regularnie”

Plejada gwiazd zaangażowała się w promocję spotu fundacji Badaj się regularnie. W kampanii pod hasłem „Zdrowie to najlepsza inwestycja. Nie czekaj. Badaj się regularnie” pojawili się: Edyta Herbuś, Aleksandra Popławska, Julia Kamińska, Mikołaj Roznerski, Jan Kliment i Tomasz Ciachorowski.

9 kwietnia 2024 roku w Nobu Hotel Fundacja Badaj się regularnie przy wsparciu partnerów: Royal Clinic, Znanylekarz oraz DNA Group zainaugurowała II edycję kampanii Badaj się regularnie. Kampanię promuje i nagłaśnia sesja zdjęciowa oraz spot z udziałem gwiazd, które bezinteresownie wsparły tę inicjatywę, zostając jej ambasadorami. Kampanię pod hasłem „Zdrowie to najlepsza inwestycja. Nie czekaj. Badaj się regularnie” promują: Edyta Herbuś, Aleksandra Popławska, Julia Kamińska, Mikołaj Roznerski, Jan Kliment oraz Tomasz Ciachorowski. Każda z gwiazd wyraziła swoje wsparcie dla idei dbania o zdrowie poprzez regularne badania profilaktyczne.

– Nie da się żyć pełną piersią i robić fantastycznych rzeczy, nie dbając o swoje zdrowie. Zdarza nam się niestety o tym zapominać. Jeśli w pierwszej kolejności nie zadbamy o siebie, to nasze ciało zacznie się buntować i wtedy może być już za późno. Regularne badania mogą nam w tym pomóc. Dlatego jako ambasadorka kampanii „Badaj się regularnie”, z przyjemnością będę o tym przypominać. Najczęściej, jak się da. Dbajmy o siebie regularnie – mówi Edyta Herbuś, ambasadorka II edycji kampanii Badaj się regularnie.

– Dzięki tej kampanii chcemy zachęcić ludzi do podejmowania regularnych działań profilaktycznych. Nawet najmniejsze działania mogą mieć ogromne znaczenie dla naszego zdrowia. W końcu dbanie o zdrowie to najlepsza inwestycja. Liczę, że ta kampania będzie inspiracją dla wielu osób, które odkładają takie decyzje na później. Nie warto! – mówi Tomasz Ciachorowski, ambasador II edycji kampanii Badaj się regularnie.

Spot promocyjny, w którym udział wzięli artyści, będzie emitowany w najważniejszych mediach oraz platformach internetowych. Fundacja Badaj się Regularnie liczy na pozytywny odbiór kampanii Badaj się regularnie i zachęca społeczeństwo do aktywnego uczestnictwa w dbaniu o swoje zdrowie.


Więcej newsów z branży TUTAJ.