Logo

Marketing MIX

Ogłoszono skład Komitetu Organizacyjnego jubileuszowej 25. edycji konkursu Effie Poland

Komitet Effie Awards Poland 2024 to 15 przedstawicieli agencji członkowskich SAR i marketerów. Zaproszenie do Komitetu specjalistów zarówno ze strony agencyjnej, jak i klienta, daje całościowe spojrzenie na branżę komunikacji marketingowej w zakresie trendów i zmian, ale przede wszystkim oczekiwań i potrzeb konsumenta.

Osoby, które wspomagają rozwój Effie w Polsce to:

  • Anna Barabasz-Sawińska, Marketing Director CEE Beverages & Head of Marketing Services, Grupa Maspex
  •  Tomasz Bartnik, Partner, One Eleven
  •  Wojciech Borowski, Group CEO, McCANN Poland
  •  Elżbieta Flasińska, B2C Marketing Director, Grupa Pracuj SA
  •  Edyta Frąckowiak, COO, Co-Founder, numbers & intuition
  •  Dagmara Gadomska, General Manager, Publicis Worldwide
  •  Michał Kociankowski, Managing Partner Synergion
  •  Magda Kolenkiewicz, General Manager, Starcom
  •  Magdalena Kozanowska, Vice President, COO & Partner, 180heartbeats + Jung v Matt
  •  Małgorzata Majcher, Chief Strategy&Innovation Officer, DDB Warszawa
  •  Alicja Miklaszewska-Kowalczuk, Managing Director, OMD
  •  Joanna Okła, CEO, EssenceMediacom
  •  Michał Rutkowski, Managing Director, K2 Create
  •  Elżbieta Twardowska, Chief Strategy Officer, Ogilvy
  •  Kamil Wiszowaty, CEO, Group One Media

Komitet Organizacyjny Effie Poland jest ciałem decyzyjnym we wszystkich kwestiach regulaminowych, porządkowych, spornych, na każdym etapie organizacji i przebiegu konkursu. Obecnie Komitet pracuje nad zmianami w formularzach zgłoszeniowych, udoskonaleniem procesu zgłaszania, a także wyborem tegorocznego jury konkursu.

Członkowie Komitetu przyjrzeli się również kategoriom konkursowym i uaktualnili ich katalog. Zamknięto kategorie Partnership i Automotive & Mobility, wcielając produkty i usługi z tej ostatniej do kategorii Consumer Goods i Services. Otwarto natomiast nową kategorię AI. Redefiniowano kategorię Retail poszerzając ją o Marketplaces, Non-Profit & Public Service poszerzając o Political Service.
Modyfikacji uległy też E-Commerce & Omnichannel, Social Platforms & Influencers oraz ESG. Rozdzielono kategorię Launch/Relaunch, obecnie mamy osobną kategorię Launch dla kampanii nowych produktów i usług oraz kategorię Relaunch & Defend powstałą z połączenia dwóch bliskich sobie kategorii skoncentrowanych na aktywnych działaniach komunikacyjnych, których celem była obrona pozycji biznesowej i/lub reakcja na zewnętrzne okoliczności biznesowe lub pozabiznesowe. Zmianom uległa też kategoria dla strategicznych konceptów biznesowych i marketingowych, w których dział marketingu odegrał kluczową rolę, tj. Marketing & Business Solutions (MBS).

Do tegorocznej edycji konkursu kwalifikują się działania i kampanie zrealizowane w okresie 1.01.2023 -31.03.2024 r. Prace będą przyjmowane w 3 terminach:

• I termin: do 17.05.2024
• II termin: do 07.06.2024
• III termin: do 28.06.2024

Start zgłoszeń poprzedzą webinary dla zgłaszających Effie in Practice:

• 12.04.2024 – Wszystko wokół kategorii i zasad zgłaszania
• 23.04.2024 – Szkolenie dedykowane organizacjom Non-Profit
• 25.04.2024 – Jak pisać zgłoszenie, by nie zmarnować szansy na Effie

Gala odbędzie się 5.11.2024 w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej.

Aktualności dotyczące tegorocznej edycji konkursu są dostępne tutaj oraz w mediach społecznościowych.


Więcej newsów z branży TUTAJ.