Logo

Inspiracje

Dobre, bo polskie – gadżety kibicowskie i sportowe

KEEZA to polska marka odzieży i sprzętu sportowego, która od wielu lat z powodzeniem rozwija się na rodzimym rynku. Polski sport, jego promocja oraz sukcesy są dla KEEZA niezwykle istotne, dlatego podjęła współpracę z niemal tysiącem polskim klubów, związków, stowarzyszeń i fundacji. KEEZA chce walnie przyczynić się do rozwoju polskiego sportu, dzielić się zdobytym doświadczeniem i zmierzyć się z nowymi wyzwaniami, jakie niosą ze sobą nadchodzące lata.


Moda na piłkę

KEEZA to marka, która kompleksowo obsługuje zarówno największe kluby sportowe, jak i te amatorskie, których rozwój zawsze był bliski marce. Zapewnia nie tylko odzież i sprzęt sportowy produkowany wg ścisłych wytycznych Klientów, ale także, dzięki współpracy z firmą OstroVit, profesjonalne suplementy diety dla sportowców. Z marką dotąd współpracowało i doceniło jej wyroby wielu uznanych ludzi sportu, w tym byli i obecni reprezentanci Polski w piłce nożnej, jak Karol Świderski, Sławomir Peszko, Jacek Góralski, Radosław Majewski, czy Kamil Jóźwiak oraz Kluby: Stomil Olsztyn, GKS Bełchatów, Polonia Warszawa, GKS Katowice, Resovia Rzeszów, Arka Gdynia i wiele innych.

KEEZA otworzyła się także na potrzeby klienta detalicznego, otwierając 3 lata temu internetowy sklep sportowy ze wszystkimi produktami sygnowanymi logo KEEZA. Każdy klient, zarówno ten uprawiający sport zawodowo lub amatorsko, jak i osoby szukające modnych rozwiązań odzieżowych znajdą w sklepie KEEZA coś dla siebie. Ważną gałęzią sklepu są profesjonalne piłki do piłki nożnej, w tym te z certyfikatami FIFA. KEEZA to nie tylko ubrania sportowe, ale także odzież lifestylowa. Kompleksowa oferta marki od lat owocuje w kolejne sukcesy sprzedażowe i promocyjne.

Polskie gadżety kibicowskie podbijają świat

Wspominając o marce sportowej, nie można uniknąć wzmianki o firmie Tomadex S.C. (producent marki KEEZA), która od 17 lat jest wiodącym producentem akcesoriów kibicowskich w Unii Europejskiej. Współpracuje z największymi klubami i związkami sportowymi nie tylko w Europie, ale także w USA. Sztandarowe produkty od Tomadex S.C dotarły już do największych klubów na świecie, a także do licencjonowanych podmiotów uprawnionych do dystrybucji pamiątek, jak Liga Europy oraz Liga Mistrzów. Produkty Tomadex, takie jak szale kibicowskie, czy proporczyki regularnie trafiają na stadiony goszczące największe marki w Europie. Nie bez dumy firma szczyci się faktem, iż jej produkty od wielu lat są stałym elementem meczów (w tym finałów) Ligi Mistrzów, Ligi Europy i Ligi Konferencji UEFA.

Skarpetkowy lider

Tomadex w swoim portfolio ma także markę Sox.Zone – wiodącego producenta skarpet w Polsce. Sox.Zone to rodzimy producent skarpet casualowych, sportowych, getrów, stopek, skarpet reklamowych i wielu innych produktów. Markę cechuje najwyższa jakość produktów, ich doskonałe wzornictwo, ciekawe pakowanie i przede wszystkim wyłącznie polska produkcja.

Niezwykle krzepiący jest fakt, że polskie marki są równorzędnym konkurentem dla światowych gigantów i potrafią z nimi konkurować, nie tylko w Polsce, ale także na świecie. Polski produkt dawno przestał kojarzyć się z drożyzną i niską jakością. Możemy i potrafimy robić świetne produkty, które są doceniane nie tylko nad Wisłą.


Firma Tomadex jest wystawcą targów PROMO SHOW, które odbędą się 29-30 stycznia 2025 r. Z ich ofertą będzie można się zapoznać na stoisku B10/ hala 3.