Dzięki takiemu podejściu, Kaufland, czerpiąc z autentyczności, prawdziwych historii i znanych sposobach na radzenie sobie z różnymi aspektami codzienności, przeprowadza nas przez świat, który jest esencją tego, co najlepsze w latach 90. Kampania powstała w oparciu o nowe pozycjonowanie oraz podejście do marki jako „love brand”.
– Obserwując trendy i otaczający nas świat, zauważyliśmy, że chętnie wracamy do lat 90. Moda tamtych lat jest z nami już od kilku sezonów, inspiracje widoczne są też w designie i projektach wnętrzarskich. Wracają także dania kuchni polskiej oddające smaki dzieciństwa, ale w odświeżonej formie. Z jednej strony chcemy być zawsze na bieżąco z wydarzeniami i nowościami, ale z drugiej strony tęsknimy za tym, co nam znane i proste. Stąd pomysł na kampanię oddającą to, co najlepsze w latach 90. Chcemy referować do pozytywnych wydarzeń, do klimatu beztroski oraz produktów, które w tamtych czasach pojawiły się na rynku i nadal są dostępne w sprzedaży, także u nas – mówi dyrektor działu digital Marta Rumak.
Od 4 lipca będzie można zobaczyć kolorowe spoty w mediach społecznościowych, a w nich 5 bohaterów przenoszących się do lat 90. Kanały marki zabłysną kreacjami rodem z kolorowych czasopism, angażującymi formatami w stylu teleturniejów oraz typowymi dla tego okresu odwołaniami do aktywności takich jak zabawa na ośce czy słuchanie muzyki disco. Do kampanii Kaufland zaangażuje również influencerów, którzy wesprą zasięgowo przewidziane aktywacje konsumenckie i konkursy. Kto by nie chciał wygrać lśniącego ortalionu w klimacie z tamtych lat?
Za strategię wykorzystującą motyw nostalgii oraz kreacje odpowiada agencja Altavia Kamikaze + K2, a kampania będzie widoczna w kanałach społecznościowych sieci:
Facebook
Instagram
TikTok
YouTube
Więcej newsów z branży TUTAJ.