Przyczyniła się do tego z pewnością ciekawa formuła spotkań zorganizowanych w salonach sprzedaży Rituals. Klienci mieli okazję przetestować wszystkie kolekcje produktów, skorzystać z konsultacji z ekspertami czy wziąć udział w degustacji orientalnych herbat. Pierwsza seria Dni Otwartych odbyła się w 3 miastach: Kraków, Wrocław, Warszawa i ta forma spotkań będzie kontynuowana w kolejnym roku.
– Jestem bardzo zadowolony z realizacji tego pomysłu. Mogę się również przyznać, że był to pewnego rodzaju test, nowa inicjatywa, którą bardzo chciałem wypróbować ale nie miałem pewności jak taka formuła zostanie przyjęta na rynku. Okazało się to bardzo odświeżające, a dla naszych partnerów była to świetna okazja do lepszego poznania marki oraz krótkiego szkolenia produktowego – mówi Maciej Stygar, Business Development Manager Poland, Trendfactory.
Klienci żywo zareagowali na tego typu formułę spotkań.
– Bardzo ciekawy pomysł! Na spotkaniu pojawiłem się wraz z jednym ze swoich klientów, tak aby maksymalnie wykorzystać ten czas. Prezentacje produktów pozwoliły na poznanie ich unikalnych właściwości oraz otworzyły nas na nowe pomysły i koncepcje związane z marką Rituals. Liczę, że w przyszłości zaowocuje to zwiększeniem świadomości marki wśród klientów korporacyjnych, a to przełoży się wprost na nowe zamówienia – mówi Paweł Drewniak, Getgadget.
– Letnie spotkanie w salonie Rituals było interesującym i bardzo przyjemnym pomysłem na prezentację oferty firmy z branżyekskluzywnych upominków zapachowych. Szczególnie formuła niezobowiązującego spotkania biznesowego wraz z osobistą prezentacją linii zapachowych Rituals przez profesjonalistów z firmy była bardzo ciekawa. Dodatkowo przy prezentacji produktów mogliśmy poznać ciekawostki związane ze składem czy procesem produkcji produktów, co staje się coraz bardziej istotnym elementem przy wyborze ekskluzywnych upominków przez klientów. Jako agencja, planujemy również dzięki podobnym akcjom zwiększać świadomość marki Rituals wśród naszych klientów biznesowych i korporacyjnych – Joanna Mazgalska, BBS Grupa Projektowa.
Z przyjemnością informujemy również, że do zespołu Trendfactory dołączyła Maria Rumian, obejmując stanowisko Junior Business Development Managera. Maria wnosi do naszego teamu odpowiedzialnego za polski rynek bogate doświadczenie we współpracy z klientami w sektorze B2B, które z pewnością przyczyni się do dalszego rozwoju Trendfactory w Polsce.
Z ofertą firmy Trendfactory będzie można zapoznać się 18 i 19 września podczas Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku Festiwal Marketingu odwiedzając stoisko E3, Hala nr 1.
Trwa bezpłatna rejestracja TUTAJ.