Porsche Store, zajmujący około 500 mkw. powierzchni, to miejsce, gdzie grupa dealerska Porsche Inter Auto wychodzi naprzeciw oczekiwaniom najbardziej wymagających klientów.
– Nasz nowy koncept to odpowiedź na zmieniające się potrzeby współczesnych miłośników motoryzacji. Zależało nam na tym, aby była to przestrzeń, w której każdy detal opowiada historię precyzji i designu marki Porsche, a nasi klienci mogli doświadczyć jej wszystkimi zmysłami – mówi Vitali Berchmueller, dyrektor regionalny Porsche Inter Auto Polska.
W Porsche Store prezentowanych może być do pięciu samochodów marki, a także produkty lifestyle, w tym kolekcja zegarków Porsche Design Timepieces i odzież sygnowane logotypem marki. To odpowiedź na rosnące zainteresowanie klientów całościowym doświadczeniem marki premium.
– To nie będzie tradycyjny salon samochodowy. Chcemy tworzyć hub biznesowy i kulturalny, do którego będziemy mogli zapraszać na wydarzenia łączące świat biznesu, sztuki czy mody. Nasza „Stolica Marzycieli” to miejsce dla osób, które mają odwagę marzyć i realizować swoje pasje – dodaje Jacek Mikła, dyrektor salonu Porsche Centrum Warszawa Okęcie, należącego do grupy Porsche Inter Auto i zarządzającego nowym konceptem w centrum stolicy.
To nowe podejście do interakcji z klientem ma na celu budowanie długotrwałych relacji i tworzenie społeczności entuzjastów marki. Porsche Store będzie regularnie organizować ekskluzywne wydarzenia, prezentacje nowych modeli oraz spotkania z ekspertami z branży motoryzacyjnej i lifestyle’owej.
Porsche Store jest czwartym obiektem w Polsce i trzecim w Warszawie sygnowanym marką Porsche, należącym do grupy Porsche Inter Auto. Na tym jednak nie koniec, grupa zapowiada bowiem dalszą ekspansję.
–- Warszawa to dynamicznie rozwijający się rynek dla branży samochodów luksusowych i premium. Dlatego już teraz pracujemy nad kolejnym salonem na warszawskim Wawrze – podkreśla Vitali Berchmueller.
Porsche Store, zarządzany jest przez doświadczony zespół z Porsche Centrum Warszawa Okęcie i stanowi uzupełnienie oferty tego salonu. Dzięki lokalizacji w centrum miasta, marka może teraz dotrzeć do nowych grup klientów, w tym młodych przedsiębiorców i entuzjastów nowoczesnych technologii.
Porsche Store został zaprojektowany z myślą o maksymalnym wyeksponowaniu wyjątkowego designu prezentowanych samochodów. Naturalne światło wpadające przez świetliki w suficie oraz precyzyjne oświetlenie zapewnione przez 200 reflektorów, umożliwiają wierne oddanie barw i detali każdego modelu. Nieprzypadkowy był również wybór Elektrowni Powiśle na lokalizację nowego konceptu.
– Elektrownia Powiśle, z jej industrialnym dziedzictwem i nowoczesną aranżacją, doskonale komponuje się z wartościami marki Porsche. To miejsce, gdzie historia spotyka się z nowoczesnością, a tradycja łączy się z innowacją. Nie mogliśmy wybrać lepszego miejsca dla naszego konceptu – wyjaśnia Jacek Mikła.
Porsche Store to znaczący krok w rozwoju motoryzacji premium w Warszawie, który wzbogaci ofertę kulturalną i biznesową stolicy, a także nowy rozdział w historii marki Porsche w Polsce. Otwarcie nowego showroomu odbyło się 11 września, przy dźwiękach komponowanych przez JIMKA, czyli Radzimira Dębskiego, wieloletniego przyjaciela marki Porsche. W wydarzeniu wzięli udział przedstawiciele Porsche Inter Auto Polska oraz Porsche Holding Salzburg. Gościem honorowym był Detlev von Platen, członek zarządu Porsche AG ds. marketingu i sprzedaży.
Więcej newsów z branży TUTAJ.