W dobie rosnącej nostalgii za autentycznymi doświadczeniami Rainbow zachęca do odkrywania świata poprzez wycieczki objazdowe, które łączą ludzi, dostarczają wyjątkowych przeżyć i pozwalają na chwilę oderwania się od codzienności. Kampania „Będzie co wspominać” to opowieść o podróżach, które są czymś więcej niż tylko odwiedzaniem nowych miejsc – to zbiór momentów, do których chce się wracać i dzielić z bliskimi.
Key visual kampanii nawiązuje do interfejsu smartfona, którym i w którym gromadzimy wspomnienia. Przypomina on ekran aparatu w trakcie robienia zdjęcia podczas podróży na tle atrakcji.
W kampanii Rainbow nie skupia się na klasycznych przewodnikowych atrakcjach – najważniejsze są emocje i historie, które powstają w trakcie podróży. To chwile spontanicznych rozmów przy lokalnym posiłku, śmiechu podczas wspólnej wyprawy czy wzruszenia na widok zapierającego dech w piersiach krajobrazu. To właśnie te momenty sprawiają, że każda wycieczka objazdowa staje się czymś wyjątkowym.
„Będzie co wspominać” to kampania obecna w telewizji, kinie, w przestrzeni miejskiej i na lotniskach, prasie, kanale online, mediach społecznościowych oraz w punktach sprzedaży Rainbow.
– Marka Rainbow od lat inspiruje do poznawania świata za pomocą wycieczek objazdowych. Kampania „Będzie co wspominać” to kolejny krok w kierunku podkreślenia, że potrafimy nie tylko ułatwiać podróżowanie, ale też dostarczać niezapomnianych wspomnień – mówi Patrycja Karpik, Brand Manager.
Kampania powstała we współpracy z TWIN digital collective.
Więcej newsów z branży TUTAJ.