Logo

Marketing MIX

TEXO: Buduj wiarygodność w internecie, zyskuj nowych klientów

Firma TEXO działa w branży budowlanej już od ponad 10 lat, jednak przy dużej konkurencji na lokalnym rynku doświadczenie to za mało. Niezbędne jest budowanie świadomości marki (z ang. brand awareness) oraz wzmacnianie wiarygodności w oczach klientów. Firma TEXO robi to m.in. poprzez aktywność w social mediach i dokumentowanie swoich realizacji.

Siedziba firmy TEXO znajduje się w Gotkowicach (pow. krakowski), jednak klienci częściej trafiają do krakowskiego salonu sprzedaży przy Parku Handlowym Zakopianka i obwodnicy Krakowa lub biura handlowego w Bytomiu (przy obwodnicy Bytom – Piekary Śląskie). Przed złożeniem wizyty w punktach stacjonarnych można odbyć wirtualny spacer po ekspozycji oraz zapoznać się z realizacjami firmy na rzecz klientów indywidualnych i biznesowych. Zdjęcia z montażu stolarki otworowej i ogrodzeń dostępne są na stronie internetowej firmy i w kanałach social media (Facebook, Instagram).

– Rozwijamy nie tylko stronę internetową, ale również profile w mediach społecznościowych. Widzimy, że relacje z montażu podobają się internautom. Dzwonią, piszą, pytają w salonie sprzedaży o konkretny model drzwi lub bramy garażowej, jaki widzieli na Facebooku czy Instagramie. Realistyczne obrazy przemawiają do ludzi bardziej niż profesjonalne packshoty [wysokiej jakości zdjęcia przedstawiające produkt, najczęściej na białym tle – przyp. red.] – przekonuje Jan Pregler, specjalista od marketingu firmy TEXO.

Salon Partnerski Wiśniowski w Krakowie

Krakowski punkt przy Parku Handlowym Zakopianka to Salon Partnerski firmy Wiśniowski (TEXO jest oficjalnym partnerem tej marki), w którym można obejrzeć pełną ofertę polskiego producenta. Salon prowadzi sprzedaż i montaż bram garażowych, okien, drzwi i systemów ogrodzeniowych marki Wiśniowski. Można tutaj umówić się na wykonanie pomiarów przed zakupem, a także zamówić usługę serwisową, np. przegląd czy naprawę. Salon Partnerski Wiśniowski przy Zakopiańskiej 56a jest aktywny w social mediach, dzięki czemu klienci mogą być na bieżąco z nowościami w ofercie czy promocjami.

– Ekspozycja w krakowskim salonie zajmuje kilkaset metrów kwadratowych powierzchni, więc można z bliska obejrzeć wiele topowych modeli w różnych opcjach wykończeniowych. Nasi doradcy chętnie przedstawią ofertę i udzielą wszelkich informacji. Dzięki strategicznej lokalizacji łatwo do nas dotrzeć zarówno od centrum Krakowa, jak i z obwodnicy – dodaje Jan Pregler.

Wiarygodność w branży budowlanej to podstawa

Stolarka otworowa pochłania lwią część kosztów budowy, jednak jest to inwestycja na długie lata. Ważne jest zatem znalezienie solidnego dostawcy, który oferuje wysokiej jakości produkty i może zapewnić profesjonalny montaż, zgodny z zasadami sztuki budowlanej i zaleceniami producenta. Firma TEXO nie wstydzi się swoich realizacji, co widać po galerii zdjęć publikowanych na stronie internetowej i w mediach społecznościowych. Dzięki fotorelacji każdy może zobaczyć efekt pracy monterów i sprawdzić, jak konkretny model drzwi czy okien prezentuje się w rzeczywistości. Firma TEXO oferuje serwis bram garażowych w Krakowie i okolicy, co również pomaga w zdobywaniu nowych klientów i budowaniu wizerunku eksperta branży budowlanej.

– Wykonujemy montaż w domach prywatnych, osiedlach mieszkaniowych, obiektach komercyjnych i budynkach przemysłowych. Zdjęcia z realizacji mogą stanowić inspirację dla klientów, którzy nie mają ostatecznej wizji co do tego, jak ma wyglądać ich dom czy ogrodzenie – podsumowuje Jan Pregler.

Krótko o firmie TEXO

TEXO to firma z 10-letnim doświadczeniem w branży budowlanej, która zapewnia kompleksowe wsparcie w zakresie stolarki otworowej i systemów ogrodzeniowych, począwszy od konsultacji i pomiarów, przez dostawę i montaż produktów, aż po usługi serwisowe. Firma oferuje rozwiązania dla domu i przemysłu, przy czym dostępne produkty można obejrzeć na stronie internetowej TEXO. Główna siedziba firmy znajduje się w pod adresem Gotkowice 84b, 32-048 Jerzmanowice.


Artykuł sponsorowany