Logo

Marketing MIX

„Żywe” billboardy

Na krzesłach przymocowanych do billboardów w czwartek 11 września zasiedli żywi modele – w taki niestandardowy sposób, w trzech punktach Warszawy oraz dodatkowo w Krakowie i Wrocławiu, były promowane ściany gipsowo-kartonowe Rigips. W kampanii wykorzystano specjalnie zaaranżowane nośniki AMS.

Akcja rozpoczęła się o godzinie 7 rano i trwała do godziny 18. Niezwykłe billboardy można było zobaczyć w trzech miejscach stolicy: przy skrzyżowaniu ulic Górczewskiej i Prymasa Tysiąclecia, przy skrzyżowaniu Alei Solidarności, Karolkowej i Towarowej oraz przy centrum handlowym M1 w Jankach. W Krakowie „żywy” billboard pojawił się przy skrzyżowaniu ulic: Nowohuckiej i Pana Tadeusza, zaś we Wrocławiu – u zbiegu ulic: Kozanowskiej i Pilczyckiej.

Do billboardów o formacie 6×3 przymocowano płyty gipsowo-kartonowe Rigips wraz z profilami. Do nich zaś – przy użyciu specjalnych konstrukcji – przytwierdzone zostały krzesła, na których przez cały dzień siedzieli modele.

Cała kampania rozpoczęła się 1 września i potrwa do końca października. W październiku dołączy do nich outdoor i telewizja.

Więcej w październikowym OUTDOOR MEDIA.