Logo

Marketing MIX

Media Academy – II edycja

27 września br. rusza kolejna edycja Media Academy, specjalistycznego projektu edukacyjnego dla studentów, którym kierują menedżerowie czołowych firm mediowych na rynku. Program ma na celu otwarcie młodym ludziom drzwi do kariery w branży medialnej, a dla najlepszych uczestników przewidziane są kontrakty w firmach. Szkolenia w ramach Media Academy będą się odbywać w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego w Warszawie.

Media Academy został stworzony z myślą o studentach czwartego i piątego roku, którzy poza wiedzą zdobytą na uczelniach, pragną praktycznego przygotowania do pracy w domach mediowych, agencjach reklamowych i strukturach marketingowych rozmaitych korporacji. Program posiada formę 134 godzinnego szkolenia, obejmującego część teoretyczną z zakresu marketingu i rynku mediów oraz symulację działania w rzeczywistych warunkach rynkowych.

Uczestnicy będą zdobywać niezbędne doświadczenie pracując na realnych briefach i rzeczywistych danych tak, jak pracuje się w prawdziwych agencjach mediowych i firmach z tej branży. Ostatecznie studenci zrealizują projekty strategii komunikacyjnej dla wybranej marki, którą zaprezentują przed prawdziwym klientem. Projekty oceniać będą specjaliści z zakresu mediów i marketingu z największych korporacji w Polsce. Dla najlepszych uczestników szkolenia przygotowane są propozycje pracy w wybranych firmach mediowych.

Silną stronę projektu Media Academy stanowią wykładowcy, jedni z najwyżej cenionych praktyków na rynku mediów. Są nimi m.in. menedżerowie i kadra zarządzająca takich korporacji jak POLSAT, Grupa TP, Media Direction OMD, Guideline Warszawa czy Accenture Marketing Sciences. Na bazie własnych doświadczeń, sukcesów i porażek, przekażą uczestnikom wiedzę, która pozwoli im na zrozumienie struktury mediów i zaopatrzy w solidne zaplecze merytoryczne, aby z powodzeniem mogli konkurować o najlepsze stanowiska na rynku pracy.

Wśród wykładowców znajdują się m.in.: Maciej Stec – Członek Zarządu Telewizji POLSAT S.A., Paweł Sawicki – Prezes Zarządu Media Direction OMD, Arkadiusz Marszałek – Dyrektor ds. Zarządzania Mediami Grupy TP, Agnieszka Kosik –Dyrektor Zarządzająca Guideline (MediaCom company), Jacek Hendigery – Dyrektor ds. Mediów, Członek Zarządu Media Direction OMD, Stanisław Janowski – Dyrektor Zarządzający POLSAT Media, Agnieszka Stelmaszczyk – Country Manager Accenture Marketing Science oraz Jakub Jasiński – Kierownik Działu Mediów, Departament Komunikacji Rynkowej PTC.

Dyrektorem programowym Media Academy jest Maciej Stec, członek Zarządu Telewizji Polsat ds. sprzedaży i zakupów zagranicznych. Manager związany z rynkiem mediów od 12 lat. Współtworzył szkolenie OMD School, w których uczestniczyło ponad 200 marketingowców z całej Polski. Jest wykładowcą w programie MBA Francuskiego Instytutu Zarządzania.

– Nie ukrywam – lubię wygrywać. Wierzę, że Media Academy będzie kolejnym projektem, w którym wspólnie odniesiemy sukces. Naszą misją jest otworzenie studentom drzwi do realnego świata biznesu – mówi Stec.

Strategicznym partnerem projektu Media Academy jest Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego w Warszawie.

Szkolenie organizuje WORK-ROOM – firma consultingowa z branży komunikacji marketingowej. WORK-ROOM jest właścicielem marki Media Academy i odpowiada za operacyjne zarządzanie projektem.

www.mediaacademy.pl