Badanie zrealizowane przez ośrodek badawczy Mareco Polska potwierdza, że zdecydowana większość pasażerów warszawskiego metra zna CityInfo tv – kanał komunikacji out-of-home stworzony przez AMS.
Ośrodek badawczy Mareco Polska przebadał 300 osób podróżujących warszawskim metrem. Aż 93 proc. ankietowanych zadeklarowało znajomość CityInfo tv. Na pytanie, czym są zajęci w trakcie podróży, aż 67 proc. odpowiedziało, że ogląda informacje wyświetlane na ekranach. To najczęściej wymieniana czynność w badaniu (kolejne zajęcie, czytanie prasy zadeklarowało 41 proc.). – Udało się nam stworzyć nowoczesne medium, które przyciąga uwagę i uatrakcyjnia podróż pasażerów metra, ale przede wszystkim budzi ich zaangażowanie. To medium, które jest ważną platformą komunikacji społecznej funkcjonującą w przestrzeni publicznej – mówi Arkadiusz Gawlak, dyrektor ds. rozwoju oferty OOH w AMS. CityInfo tv to sieć składająca się z niemal tysiąca ekranów LCD zainstalowanych w warszawskim metrze, we wszystkich wagonach.