Logo

Marketing MIX

Katalogi promomagazine.pl po raz trzeci

Po sukcesie dwóch, poprzednich wydań katalogów promomagazine.pl, wydawca – Promo Gifts zdecydował się na przygotowanie kolejnej edycji. Katalogi, jako pierwsze na polskim rynku zostały wydane w osobnych grzbietach adresowanych do odrębnych grup docelowych: pracowników agencji reklamowych oraz klientów końcowych, zainteresowanych zakupem artykułów promocyjnych. Oba katalogi będą miały swoją wielką premierę w marcu.

Trzecia edycja wydawnictwa promomagazine.pl po raz  kolejny czytelnie dzieli rynek artykułów promocyjnych. Dwa katalogi, skierowane do wyodrębnionych grup docelowych – agencji reklamowych i klientów końcowych, ukażą się w łącznym nakładzie 6000 egzemplarzy. Z poprzednimi edycjami katalogu można zapoznać się TU oraz TU.  Wydawnictwo będzie kolportowane w wysyłce imiennej do adresatów, znajdujących się w bazach danych miesięcznika OOH magazine oraz spółki Promo Gifts, docierają bezpośrednio do osób zainteresowanych zakupem gadżetów reklamowych.

Przejrzyście skatalogowana oferta dostawców artykułów promocyjnych, zawarta w katalogu „promomagazine.pl: importerzy & producenci”, adresowana jest do agencji reklamowych. Znaleźć w niej można między innymi produkty z takich kategorii, jak: artykuły świąteczne, elektronika, ceramika, biuro i druk, odzież, zdrowie i uroda, galanteria i dodatki, do domu, dla dzieci, narzędzia, wine club, słodycze, podróże i rozrywka, elementy reklamowe, torby i opakowania czy gadżety medyczne. Wersja elektroniczna katalogu (www.promomagazine.pl/Dostawcy.pdf) dystrybuowana jest do pracowników agencji reklamowych również w postaci newslettera.

Katalog „promomagazine.pl: agencje reklamowe” adresowany jest do klientów końcowych. Wśród ofert prezentowanych na jego łamach znaleźć można przykładowe portfolio i dane kontaktowe wiodących agencji reklamowych, pośredniczących w zakupie artykułów promocyjnych. Wersja elektroniczna katalogu (www.promomagazine.pl/Agencje.pdf) rozpowszechniana będzie między innymi wśród klientów końcowych agencji reklamowych w postaci newslettera.

Najnowsze wydawnictwa promomagazine.pl wspiera kampania promocyjna w mediach branżowych. Informacje – zarówno o samym projekcie promomagazine.pl, jaki zawartości katalogów – znaleźć można na łamach, m.in. OOH magazine, serwisu www.giftsonline.pl (największej w Polsce wyszukiwarko-porównywarki artykułów promocyjnych), oraz w newsletterach firmowych, dystrybuowanych do grup docelowych obu tytułów.

www.promomagazine.pl