Logo

Marketing MIX

WUNDER-BAUM® na nośnikach Motorway

Na nośnikach Motorway 12 x 4m, należących do firmy reklamy wielkoformatowej Jet Line, ruszyła kampania nowego produktu marki WUNDER-BAUM®.

Kampania WUNDER-BAUM® odbywa się na nośnikach w Warszawie i okolicach stolicy. Jest to akcja wizerunkowa, mająca na celu odświeżenie marki i utrzymanie jej wysokiej pozycji w świadomości odbiorców.

– Istniejąca od ponad 50 lat marka WUNDER-BAUM® jest najlepiej rozpoznawalną wśród samochodowych odświeżaczy powietrza na świecie. Zależy nam na stałej obecności w świadomości kolejnych pokoleń kierowców, dlatego wśród naszych produktów pojawiają się propozycje nowoczesne, o designerskim wyglądzie – mówi Elżbieta Linnert, Kierownik Marketingu Amtra Sp. z o.o., która jest wyłącznym dystrybutorem marki WUNDER-BAUM ® w Polsce.  

– Sieć Motorway to ponad 320 nośników, spośród których do realizacji kampanii wybieramy te powierzchnie, które najdokładniej odpowiadają założeniom briefu. Akcja dla WUNDER-BAUM® zakładała jak najlepsze dotarcie do mieszkańców i gości dużego miasta, dlatego zostały wybrane powierzchnie w Warszawie i przy trasach dojazdowych do stolicy   – podkreśla Beata Chojecka – Kuczek, Senior Account Manager Jet Line, odpowiadająca za realizację kampanii.

Kampania na nośnikach Motorway 12×4 potrwa do końca maja. Kreacja została opracowana przez zespół AMTRA/WUNDER-BAUM®.