17 czerwca w sieci interaktywnych nośników firmy Aduma wystartowała kampania marki Brise wprowadzająca na rynek nowe aerozole przywracające świeżość oraz eliminujące nieprzyjemne zapachy. Produkt dostępny jest na rynku w trzech wariantach zapachowych: Górski Poranek, Źródlana Świeżość oraz Cytrusowe Orzeźwienie.
Dla marki Brise Aduma przygotowała kreację bazującą na elementach silnie kojarzących się z wiosenną świeżością – na interaktywnych planszach pojawiły się polne kwiaty, zielona trawa i krystaliczna woda, a dookoła rozbrzmiały relaksujące dźwięki śpiewających ptaków i szumiącego potoku. Nowatorskim rozwiązaniem było włączenie do kampanii elementów marketingu zapachowego. W sąsiedztwie każdego nośnika umieszczono urządzenia rozpylające nowe aromaty Brise, całkowicie odmieniające klimat kina. Zabieg ten nie tylko znacznie uatrakcyjnił przekaz reklamowy, ale również dał klientom możliwość osobistego i natychmiastowego wypróbowania promowanego produktu.
Połączenie dynamicznych bodźców audiowizualnych i zapachowych, znacznie zwiększyło siłę oddziaływania reklamy, a nowoczesne nośniki Adumy doskonale sprawdziły się jako wsparcie akcji aroma-marketingowej, której głównym zadaniem było silne zaangażowanie odbiorców i utrwalenie w ich pamięci informacji o nowym produkcie.