Logo

Marketing MIX

Konkurs na gadżet dla Muzeum Historii Żydów Polskich

Konkurs skierowany jest do studentów i absolwentów szkół i uczelni artystycznych. Zadaniem jest zaprojektowanie linii gadżetów promocyjnych dla nowoczesnego muzeum, a wygrać można nagrody o łącznej wartości 13 000 zł.

Konkurs ma otwartą, jednoetapową formułę: spośród nadesłanych projektów jury wybierze laureatów. Najciekawsze projekty zostaną zaprezentowane publiczności podczas wystawy pokonkursowej, a na podstawie jednego z nich powstaną upominki, które posłużą promocji muzeum.

Jak zapewniają organizatorzy, ich celem jest by zaprojektowane przedmioty dobrze oddawały nowoczesny, dynamiczny charakter Muzeum Historii Żydów Polskich, jego misję przywracania bogatej historii i kultury polskich Żydów, jego otwartość i różnorodność oferty – ze szczególnym uwzględnieniem wystawy głównej.

Konkurs jest przygotowywany we współpracy Muzeum Historii Żydów Polskich, Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej, Art Yard Sale oraz Wydziału Wzornictwa Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie.

Prace konkursowe w formie projektów koncepcyjnych linii gadżetów powinny uwzględniać podział na przedmioty wyjątkowe/ekskluzywne i na przedmioty codzienne/masowe. Aby wziąć udział w konkursie należy przesłać minimum dwie propozycje przedmiotów ekskluzywnych oraz pięć propozycji przedmiotów codziennego użytku, z poniżej proponowanego zakresu. Propozycje powinny tworzyć spójną estetycznie linię.

Oceny projektów zgłoszonych do Konkursu oraz wyboru zwycięskiego projektu dokonuje Jury w następującym składzie:

– prof. Dariusz Stola – Dyrektor Muzeum Historii Żydów Polskich
– Zygmunt Stępiński – Zastępca Dyrektora Muzeum Historii Żydów Polskich
– Karolina Sakowicz – Kierownik Działu Projektów Kulturalnych Muzeum Historii Żydów Polskich
– Nikodem Łaniecki – Prezes Zarządu WPG S.A., przedstawiciel sklepu Muzeum Historii Żydów Polskich
– prof. Michał Stefanowski – wiceprezes Stowarzyszenia Projektantów Form Przemysłowych
– dr Dawid Korzekwa – prezes Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej, projektant
– Elżbieta Skrzypek – członkini Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej, studio Brand New Idea

Zgłoszenia przyjmowane są do 15 czerwca 2014.

Więcej informacji i regulamin dostępny na stronie STGU.