Logo

Event MIX

E-commerce Innovations – jak zintegrować sprzedaż tradycyjną z internetową?

14 maja w Sound Garden Hotel w Warszawie odbędzie się piąta edycja konferencji na temat sprzedaży internetowej – „E-commerce Innovations”. „Jak zintegrować retail z e-commerce?” to temat przewodni nadchodzącego wydarzenia. Wspólnie z organizatorami na to pytanie postarają się odpowiedzieć eksperci z branży e-commerce.

Impreza o charakterze konferencyjno-wystawienniczym będzie w pełni poświęcona tematyce nowoczesnych narzędzi marketingowych oraz sprzedażowych możliwości, które stoją przed przemysłem. Specjaliści z branży przedstawią rozwiązania dotyczące nie tylko samej działalności on-line, ale przede wszystkim spójnego połączenia jej z dotychczasową tradycyjną formą sprzedaży. Prezentowana tematyka zainteresuje wszystkie osoby odpowiedzialne za rozwój oraz integrację sieci detalicznej – zarówno właścicieli firm, jak i specjalistów ds. sprzedaży i marketingu. Konferencji będzie towarzyszyć panel dyskusyjny, który umożliwi rozwinięcie prezentowanych tematów. Ponadto, zdobytą wiedzę o sprzedaży i marketingu w sieci będzie można poszerzyć odwiedzając stoiska Partnerów konferencji, którzy chętnie odpowiedzą na wszystkie pytania związane z e-commerce.

W programie konferencji znajdą się takie tematy, jak:
• Rozwiązania omnichannel – case study
• Co zrobić żeby on-line służył off-line’owi?
• Wiele kanałów sprzedaży, jedno centrum dowodzenia
• Jak reagować na e-maile w sprawie niedozwolonych klauzul w e-sklepie i zabezpieczyć swoją firmę od strony prawnej
• Nowoczesne systemy płatności – integracja e-commerce i retail
• Integracja systemów IT w omnichannel
• Narzędzia omnichannel: jak spełnić sen klienta o idealnych zakupach w Twoim sklepie?
• E-commerce to logistyka

Udział w Konferencji jest bezpłatny dla przedstawicieli sieci detalicznej, sklepu stacjonarnego lub internetowego (maksymalnie dwie osoby z jednej firmy).

Wszelkie informacje na temat imprezy można znaleźć na www.promedia.biz oraz pod numerem telefonu 22 559 39 78. Warunkiem uczestnictwa jest otrzymanie od organizatora potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia. Organizatorem konferencji jest firma Promedia Jerzy Osika – Członek Polskiej Rady Centrów Handlowych, organizator wydarzeń branżowych dla retailu i e-commerce.

Więcej informacji TUTAJ.

OOH magazine jest partnerem konferencji.

KL