O pracy ratowników i ich nowych samochodach opowiada film przygotowany przez agencję BBDO Warszawa i dom produkcyjny Papaya.
Tylko przez pierwsze siedem miesięcy 2015 roku GOPR-owcy wyruszali na interwencję ponad tysiąc razy. Tej jesieni do stacji GOPR trafią nowe Mercedesy GLC, które pomogą ratownikom lepiej wykonywać obowiązki.
Mercedes-Benz wspiera GOPR od 2011 r. Każda z grup otrzymuje samochód jako wsparcie działań lokalnych. Od jesieni 2015 r. w stacjach będzie jeździło 8 nowych egzemplarzy premierowego modelu Mercedesa GLC. Zwiększony rozstaw osi podnosi komfort we wnętrzu. Napęd na cztery koła 4MATIC zapewnia kontrolę trakcji podczas jazdy w trudnym terenie. Mercedes GLC musi być gotowy do pracy w każdych warunkach: w słońcu i w śniegu, na sypkim szutrze i na pokrytych lodem kamieniach.
Film promocyjny przygotowany przez agencję BBDO Warszawa i dom produkcyjny Papaya opowiada o pracy ratowników. Każdy dzień w pracy ratownika jest oczekiwaniem na sygnał alarmowy i rozpoczęcie akcji. Najważniejsze to być przygotowanym na każdą sytuację. Dlatego ratownicy regularnie wychodzą na trasy wspinaczkowe i ćwiczą pokonywanie skalistych terenów. Sprawdzone procedury postępowania pozwalają zgranemu zespołowi działać optymalnie w krytycznych momentach. Bohaterem filmu jest autentyczny ratownik Michał Kucharzewski, który opowiada o swojej pracy. Film podkreśla również, że samochody Mercedesa wspierają codzienną pracę pracowników GOPR-u. Dyrektorem kreatywnym produkcji jest Kamil Redestowicz. Team kreatywny odpowiedzialny za projekt to Mateusz Wójcik i Kamil Kucharczyk. Za produkcję ze strony agencji odpowiadał Bartosz Okólski. Za reżyserię filmu Antek Nykowski. Postprodukcją spotu zajęła się firma Platige Image.
Materiał filmowy obejmuje teaser (30”) oraz główny film (90”). Film wykorzystywany będzie w kanałach online: w serwisie YouTube, na fanpage’u marki oraz stronie www Mercedes-Benz, w sekcji poświęconej współpracy z GOPR.
Spot promocyjny zobacz: TUTAJ
JK