„Niemi sprzedawcy” – kreacje i innowacje w druku opakowań i etykiet – taki był temat przewodni eventu, który odbył się w trakcie wrześniowych targów reklamy, druku i opakowań.
Prelekcje zaproszonych ekspertów prezentujących innowacyjne trendy dostępne na rynku opakowań i etykiet oraz najbardziej interesujące wdrożenia, spotkały się z żywym zainteresowaniem. W konferencji , która była skierowana do przedstawicieli agencji reklamowych oraz pracowników działów marketingu wzięło udział prawie 150 osób.
Spotkanie otworzył Wacław Wasiak, dyrektor Polskiej Izby Opakowań, która objęła event honorowym patronatem. Prelegent mówił o czynnikach decydujących o roli opakowania jako „niemego sprzedawcy” i jego funkcji marketingowej. W swoim wystąpieniu poruszył również kwestie wielkości, struktury i tendencji rozwojowych branży w Polsce.
„Bezpieczeństwo vs. trendy w branży opakowaniowej” – taki był temat kolejnej prelekcji. Piotr Orliński, Technical Service Manager Metsä Board skupił się na idei zrównoważonego rozwoju i nowych technikach druku, dających nowe możliwości produkcyjne. Produkty firmy wyróżniając się bezpieczeństwem i wysoką jakością wyznaczają nowe trendy.
Justyna Kierzkowska-Grzyb, Specjalista ds. Marketingu w Aniflex dzieląc się swoim wieloletnim doświadczeniem opowiedziała o najbardziej efektywnych rozwiązaniach stosowanych w druku etykiet samoprzylepnych. Kluczowym punktem prezentacji był opis technologii dopasowanych do indywidualnych potrzeb.
Z kolei istotnym punktem spotkania prowadzonego przez Joannę Stanowicką-Ozgę, Marketing Manager, w drukarni TAKT było przedstawienie innowacyjnych rozwiązań firmy, w tym opakowań nagrodzonych Złotym Gryfem i GRAMMY. Słuchacze mogli sami obejrzeć i dotknąć wybrane, najciekawsze realizacje drukarni.
Finałowa prelekcja: „Skuteczne opakowania” – jak w pełni wykorzystać siłę oddziaływania opakowań do budowania lojalności konsumentów została przygotowana przez Dorotę Kałowską, Partner & Strategy Consultant Cobalt Spark, eksperta Polskiej Izby Handlu. Prowadząca próbowała znaleźć wspólnie ze słuchaczami odpowiedź na pytanie – jak projektować skuteczne, angażujące konsumentów opakowania?
[galeria=”1″]
Konferencja PACK TRENDS organizowana jest w ramach Festiwalu Marketingu przez OOH magazine, odbyła się 10 września w Hali EXPO XXI w Warszawie.
Partnerem Platynowym konferencji była Metsä Board. Partnerem Złotym: TAKT, Aniflex, Cobalt Spark. Patronat Honorowy objęła: Polska Izba Opakowań.
JK