Ostatnie w tym roku wydanie OOH magazine – kwartalnika poświęconego szeroko pojętej reklamie – trafia do czytelników. W numerze można znaleźć m.in. raport POS, katalog PROMO i podsumowanie konferencji MARKETING MIX i PACK TRENDS, które odbyły się w ramach wrześniowych targów Festiwal Marketingu.
W bieżącym numerze dużą uwagę skupiamy na raporcie POS, który jest szerokim podsumowaniem rekordowej edycji konkursu na najlepsze displaye reklamowe – POS STARS. W tej edycji zgłoszonych zostało aż 40 projektów i realizacji (wszystkie zobaczycie w tym wydaniu), które jak co roku, oceniło fachowe Jury złożone z profesjonalistów w tym segmencie. To nie koniec sukcesów. Festiwal Marketingu, Druku & Opakowań to przede wszystkim zdecydowany wzrost w kontekście zarówno ilości uczestników, jak i zwiedzających. Na Festiwalu pojawiło się 50 nowych wystawców (25% wzrost), a cały event odwiedziło ponad 30% więcej osób niż w 2014 r.
W raporcie analizujemy bieżącą kondycję branży POS, sprawdzamy jak przygotować realizację, która spełni wszystkie potrzebne funkcje i próbujemy odkryć sekrety idealnie zaprojektowanego displaya. A także przeglądamy technologiczne nowinki w multimedialnych POS-ach, badamy ekspozytory pod względem materiałów z jakich są wykonane, a także przyglądamy się temu, jak wygląda przygotowywanie świątecznych kampanii POS oraz ich personalizacja i potencjał tzw. „złotej strefy” w punktach sprzedaży.
Co więcej, specjaliści z branży, którzy podczas Festiwalu Marketingu, Druku & Opakowań dzielili się z Wami swoją wiedzą podczas konferencji „Marketing Mix” – poświęconej marketingowi w miejscu sprzedaży oraz konferencji PACK TRENDS – o kreacjach i innowacjach w druku opakowań i etykiet podsumowują swoje prelekcje na łamach tego numeru.
W nowym „OOH magazine” nie może zabraknąć nowinek z branży artykułów promocyjnych, analizujemy również potencjał masowych gadżetów i polecamy świąteczne trendy. W ramach katalogu PROMO prezentujemy najciekawsze nowości, które można było oglądać w trakcie wrześniowego road-show dla branży reklamowej – PROMO SHOW
Podsumowujemy także 25 lat reklamy zewnętrznej w Polsce i wskazujemy zalety i wady tzw. ustawy krajobrazowej. O działaniach na rzecz profesjonalizacji branży oraz roli outdooru jako skutecznego i przyjaznego medium reklamowego rozmawiamy z Markiem Kuzaka, prezesem spółki AMS.
Zbliżający się koniec roku to okazja nie tylko do podsumowań, ale również do świętowania. Studio reklamy Elwira celebruje 25 lat na rynku, a Inspirion Polska uczciło 10 lat pracy. Gratulujemy jubilatom i prezentujemy ich osiągnięcia.
Najnowszy numer do pobrania: TUTAJ oraz TUTAJ
Bezpłatny egzemplarz można zamówić pod adresem:prenumerata@oohmagazine.pl
JK