P4 właściciel marki Play od lat jako pierwszy wprowadza wiele nowych rozwiązań, wyznacza trendy i tworzy standardy. Jesienią 2014 roku Play rozpoczął rewitalizację Salonów Sprzedaży stawiając na nowoczesne ekrany wideo. Agencja Plej stworzyła strategię komunikacji DIGITAL IN STORE zgodnie z którą kontent wideo dostępny jest jedynie w Salonach Play. W 2015 roku projekt został wdrożony we wszystkich Salonach Play w Polsce.
Zadaniem agencji było uzupełnienie materiałów drukowanych SALE STORE PLAY o obrazy wideo. Wyzwaniem było przygotowanie atrakcyjnych materiałów w których nie będzie emitowany dźwięk.
[galeria=”1″]
Agencja Plej przygotowała specjalną komunikację dedykowaną klientom odwiedzjącym sklepy. Filmy intrygują i zaciekawiają klientów, a co ważne nie są uciążliwe dla sprzedawców, którzy spędzają w nich klika godzin dziennie. Historie filmowe można zobaczyć jedynie w sklepach Play.
Realizacja nominowana jest w kategorii Materiały promocyjne – POS, w XIX edycji konkursu Kreatura. Do konkursu zgłoszono łącznie 138 prac.
Wyniki konkursu poznamy podczas Gali, która odbędzie się 26 listopada w warszawskim Teatrze & clubie Capitol.
KL