Logo

Event MIX

Staramy się być o krok przed klientem – Katarzyna Skoczyńska

O decyzji dołączenia Orange Events do Stowarzyszenia Branży Eventowej, działaniach agencji i o tym, co w branży piszczy – rozmawiamy z właścicielką agencji, Katarzyną Skoczyńską.

Orange Events, jest jedną z najdłużej działających na rynku agencji eventowych. Co skłoniło agencję do dołączenia do Stowarzyszenia?

Podjęliśmy decyzję o dołączeniu do Stowarzyszenia, ponieważ jest to dla nas możliwość dzielenia się wiedzą i budowania najlepszych standardów w branży. Pomimo ciągle rosnącej popularności komunikacji w mediach cyfrowych uważam, że event to wciąż najskuteczniejsze narzędzie marketingowe w strategii firm i bardzo istotny element aktywności wielu marek. Wspólnie możemy sprawić, aby branża eventowa służyła swoim doświadczeniem i edukowała klientów oraz przedstawić możliwości jakie daje event w komunikacji marketingowej, a co za tym idzie spowodować, że firmy działające na rynku będą coraz bardziej doceniane.

Kto najczęściej korzysta z Państwa doświadczenia? 

Naszymi klientami są najczęściej firmy z branży kosmetycznej, farmaceutycznej, jak również  zbrojeniowej i budowlanej oraz informatycznej. Odpowiadamy również za oprawę wydarzeń takich jak Gala Pereł Polskiej Gospodarki czy prestiżowe debaty ministerialne. Nie ograniczamy się jedynie do terytorium Polski. Przygotowujemy kompleksowo także eventy zagraniczne.

Jakie rozwiązania oferujecie? Co jest swoistym znakiem firmowym Orange Event?

Działamy z pasją i stawiamy na rozwój i ciągłe doskonalenie się. Oprócz standardowych technik, które warunkują odpowiednią realizację wydarzenia zawsze chcemy zaskoczyć klientów stworzeniem i wykorzystaniem czegoś nowego. Szukamy innowacyjnych narzędzi i  technologii. Oferujemy bogate zaplecze własne z zakresu rozwiązań scenicznych, a także doświadczenie we współpracy z dostawcami usług technicznych, scenograficznych, cateringowych.  Podstawą sukcesu jest jednak w naszym rozumieniu pełna koordynacja w zespole, dobór sprawdzonych podwykonawców oraz świadome planowanie wydarzenia na co stawiamy szczególny nacisk.

Czy obserwujecie jakieś nowe trendy, modne pomysły na event?

Wciąż ich poszukujemy uważnie obserwując otaczającą nas rzeczywistość. Staramy się zawsze być o krok do przodu przed klientem. Nie mogę powiedzieć co według mnie jest modne i trendy, ponieważ  zdradziłabym naszą strategięJ. Każdy z nas zastanawia się w jakim kierunku rozwinie się branża, co będzie kolejnym hitem w organizacji wydarzeń. To cały urok tej pracy. Poszukujmy, kreujmy i zaskakujmy! Niech to będą pomysły na wagę złota J.

A jak w takim razie, widzi Pani przyszłość branży eventowej, czy ten rynek będzie się rozwijał?

Mogę powiedzieć jak chciałabym widzieć tę przyszłość. Branża rośnie w siłę i zapewne, w związku z rozwojem rynku, pojawi się wiele nowych agencji. Jednak mam nadzieję, że najistotniejsza pozostanie jakość świadczonych usług. Chciałabym, aby firmy z branży eventowej były bardziej doceniane przez klientów. Traktowały agencję jak partnera i fachowca, który może zapewnić konkretną pomoc i wartość merytoryczną. Życzyłabym sobie, aby event był narzędziem coraz częściej wykorzystywanym w strategii biznesowej firm i aby kolejne lata były dla naszej branży pasmem niekończących się sukcesówJ.

Rozmawiała Jaga Kolawa