Logo

Marketing MIX

Hyundai ponownie komunikuje nowego Tucsona

Kampania modelu Tucson wystartowała na początku kwietnia i prowadzona jest w ogólnopolskiej telewizji oraz online.

W gamie modeli pojawił się Hyundai Tucson z nowym, mocniejszym silnikiem Diesla 1.7 ze skrzynią DCT. Tucson to najlepiej sprzedający się model Hyundaia w tym roku oraz jeden z najlepiej sprzedających się SUVów z segmentu C.

Nowy Tucson dodatkowo dostępny jest w programie Hyundai Abonament, systemie kredytowym Hyundai Non-Stop Auto, a także w unikalnej wersji Go! dla klientów indywidualnych. Podobnie jak wszystkie pozostałe modele marki, Tucson objęty jest 5-letnią gwarancją bez limitu kilometrów, w skład której wchodzą także: 5 lat Assistance i 5 lat kontroli technicznej pojazdu.

[youtube=”G-4QDXVF5SM”]

Hyundai jako oficjalny sponsor UEFA EURO 2016 zorganizował także konkurs, w którym do wygrania są podwójne bilety na mecze we Francji oraz oficjalne piłki.

Za planowanie, zakup mediów oraz przygotowanie kreacji internetowych odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media, za przygotowanie kreacji offline odpowiada agencja reklamowa Opus B.

JK