Logo

Event MIX

Filmteractive 2016 – festiwal komunikacji interaktywnej

Znamy już program szóstej edycji festiwalu komunikacji interaktywnej – Filmteractive. Wśród zaproszonych prelegentów znaleźli się przedstawiciele takich marek konsumenckich oraz komunikacyjnych jak Orange, The Walt Disney Company, Vice czy Twitter. 

W dniach 28-29 września w Łódzkiej Filmówce można wziąć udział w ciekawych spotkaniach z przedstawicielami biznesu, reklamy oraz przemysłów kreatywnych. Z pewnością nie do przeoczenia jest prezentacja Joeriego Van den Bergha – eksperta od genów Y i Z, autora bestsellera „Jak kreować marki, które pokocha pokolenie Y?”, który w Polsce pojawi się po raz pierwszy. Organizatorzy zapraszają także na zamknięty warsztat na temat Millenialsów i marketingowych trendów prowadzony przez Jana Kisielewskiego i Patrycję Venulet ze Stratosfera by Deloitte. Wirtualna rzeczywistość oraz storytelling to kolejne obszary, które zdominują tematykę Filmteractive 2016. Tutaj swój udział potwierdzili Morgan Bouchet – Director Digital Content & Innovation Head of VR (Orange), a także Artur Pacuła – Chief Marketing Officer and Head of Disney Interactive CEE (The Walt Disney Company).

Warto również wziąć udział w panelu dyskusyjnym z przedstawicielami takich marek jak: Samsung, Orange, Superhot czy Platige Image. Podczas Filmteractive znajdzie się również miejsce dla twórców ciekawych rozwiązań technologicznych, a także dla osób poszukujących innowacyjnych rozwiązań z zakresu socialmedia, mobile, VR, gaming, innovation czy interactive.

Nabór projektów na tegoroczny Market potrwa do 15 lipca. Nowością festiwalu jest Strefa Innowacji, która ma pozwolić na prezentowanie swoich projektów na specjalnych, multimedialnych stanowiskach. W kameralnej atmosferze będzie można tu porozmawiać z twórcami innowacyjnych treści oraz projektów VR, a także zanurzyć się w wirtualną rzeczywistość w praktyce: sprawdzić, jakie możliwości daje i na czym tak naprawdę polega.

– Dostajemy coraz więcej sygnałów na to, że podejście networkingowe, które staramy się promować od momentu powstania Filmteractive jest skuteczne i potrzebne zarówno dla branży reklamowej, szukającej ciekawych treści, jak i dla twórców, którzy muszą być otwarci na różne sposoby finansowania i realizacji swoich projektów  – mówi Agata Wielgus, project manager Filmteractive.

– Jednym z takich sygnałów jest dofinansowanie, jakie udało nam się uzyskać dla festiwalu z programu UE Kreatywna Europa MEDIA. Jest to dla nas jednoznaczny sygnał na to, że marki stają się mediami inwestującymi i tworzącymi pełnowartościowe i atrakcyjne treści, a proponowane przez nas biznesowe podejście do wydarzenia okazuje się korzystne dla obu stron – dodaje Agata Wielgus.

www.filmteractive.eu/programme
www.filmteractive.eu/tickets

PP