Logo

Event MIX

Dubaj z przedstawicielstwem i kampanią w Polsce

Dubaj chce zwiększyć ruch turystyczny z Polski, dlatego Dubai Tourism & Commerce Marketing (DTCM) otworzył  w Polsce swoje przedstawicielstwo i zapowiada szeroką kampanię marketingową na jesień.

Dubai Tourism Board chce zwiększyć ruch turystyczny z tej części Europy i planuje na jesień uruchomienie kampanii marketingowych w Czechach, Polsce, na Węgrzech i w Rumunii. Za działania na tych rynkach będzie odpowiedzialna czeska firma Travel Advance, specjalizująca się w marketingu kierunków turystycznych.

We wrześniu na polskim rynku ruszy szeroko zakrojona kampania, w której Dubaj chce się zaprezentować nie tylko jako miejsce wypoczynku dla bogatych par i celebrytów, ale także dla rodzin, seniorów oraz tych podróżników, którzy cenią sobie niedrogie, ale ciekawe wakacje.

Elementami promocji Dubaju na polskim rynku będą m.in. duże wydarzenia, skierowane do poszukiwaczy ciekawych wakacji, współpraca marketingowa z najlepszymi firmami organizującymi wyjazdy turystyczne oraz szeroko zakrojone kampanie w mediach, m.in. w internecie (video, social media). Na obecnym etapie nie jest podawany ani dokładny start kampanii ani media plan zaplanowanych działań.

Celem, jaki stawia sobie Dubai Turism, jest przyciągnięcie w 2020 roku 20 milionów turystów.

Dubai Tourism and Commerce Marketing (DTCM) jest oficjalną organizacją rządową, odpowiedzialną za promocję Dubaju jako atrakcyjnego celu wakacyjnych odwiedzin oraz światowego centrum biznesu.

Zakup mediów do kampanii odbywa się za pośrednictwem Dubai Tourism Commerce Marketing w Dubaju.

Źródło: www.MeetingPlanner.pl

JK