Wydarzenia II edycja Konferencji Marketing MIX już za nami

II edycja Konferencji Marketing MIX już za nami

0

Jak komunikować własną markę? Jak będą wyglądały sklepy przyszłości? Dlaczego reklama kosmetyków jest przyszłością dla farmaceutyków? Jak tworzyć kreatywne rozwiązania marketingowe? Tego wszystkiego i jeszcze więcej, mogli dowiedzieć się uczestnicy drugiej edycji konferencji Marketing MIX.

Wydarzenie zgromadziło ponad 120 słuchaczy, znaleźli się wśród nich dyrektorzy i przedstawiciele działów marketingu znanych firm z branż docelowych takich jak: NIVEA Polska, Elfa Pharm, VALEANT Pharmaceuticals International, Polpharma, Dr.Max, DOZ, Silesian Pharma, QN A. Dral, Uniphar, Estee Lauder Poland, AVON COSMETICS, Sephora, Oriflame , Farmona, Bell, Klinika La Perla, PGF Urtica, ICB Pharma, Medi-Sept, JOHNSON & JOHNSON, Biogened, Seboradin, Oceanic, NOREL Dr Wilsz, Unipharm, L’biotica, Boiron, INGLOT, URGO POLFA, Merck, Nustela, Mary Kay, Astoria, Polska Grupa Farmaceutyczna. Uczestnikami konferencji były także agencje reklamowe, które na co dzień pracują z klientami z tychże branż.

Doświadczeni prelegenci: Marcin Gieracz, Olaf Dąbrowski, Piotr Orliński, Natalia Hatalska, Zbigniew Kokot, Alicja Cybulska i Paweł Tkaczyk w swoich wystąpieniach poruszyli niezwykle istotne tematy, które spotkały się z żywym zainteresowaniem ze strony uczestników.

Zaraz po wydarzeniu na redakcyjną skrzynkę od zaciekawionych słuchaczy spłynęło sporo zapytań o możliwość udostępnienia treści wykładów. Uczestnicy przesyłali także podziękowania i pozytywne opinie na temat wydarzenia m.in.:
– Bardzo serdecznie dziękuję za możliwość wzięcia udziału w konferencji Marketing Mix. Były to wartościowe wykłady, z mojego punktu widzenia – szczególnie Natalii Hatalskiej i Alicji Cybulskiej, świetna wiedza i profesjonalizm w opracowanych prezentacjach. No i do tego świetna oprawa organizacyjna. Dziękuję za zaproszenie na konferencję. Zarazem składam gratulacje – organizacja była na piątkę, a program niezwykle interesujący – pisała Anna Nalazek z A&N BRAND INNOVATION.

Organizator zadbał także o profesjonalną oprawę całości wydarzenia, które nie mogłoby się odbyć bez wsparcia partnerów:

Partner Strategiczny: Expo XXI Warszawa, www.giftsonline.pl

Catering: Fiesta Catering

Produkcja i koordynacja techniczna całego projektu: Focus Light Team

Dostawa i realizacja multimediów: M-Sound
Dostarczenie sceny i scenografia sceny : Czwarta Ściana Scenografia
Nagłośnienie: TMSS

Prowadzenie: Adela Warać
Hostessy i obsługa recepcji: M-Duo Models
Partnerzy: Brill AV Media, Confetti System, Appachance, Imprero, Fiesta Catering, Focus Light Team, Forum Evential
Aplikacja: Conferenz

Partnerzy Medialni: OOH magazine, OOH Event, Marketing przy kawie, NowyMarketing, AD Monkey, Kosmetologia Estetyczna
Sponsorzy nagród: Cross, Gino Rossi, Swarovski, Simple, Zakład Galanterii Skórzanej STEFANIA, Harvest, Sagaform, PWN

Torby reklamowe: Drukarnia Awih

Smycze: GRADO

Konferencja odbyła się w ramach 8. edycji FestiwalMarketingu.pl w Expo XXI Warszawa.

Zdjęcia z konferencji zobacz TUTAJ.

[youtube=”yt5hsA5kAUU”]

www.marketingmix.com.pl

MW