Logo

Event MIX

21 marca – Dzień Stowarzyszenia Branży Eventowej na MeetingsWeek Poland 2017

Stowarzyszenie Branży Eventowej zaprasza na Meetings Week Poland 2017. W dniach 20-24 marca br. Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji w Warszawie będzie miejscem, gdzie spotkają się przedstawiciele branży MICE z całej Polski. W Dniu SBE, 21 marca, stowarzyszenie przygotowało wystąpienia gości, różnorodne spotkania i debaty skupione wokół tematu „Nie tylko event jest wyzwaniem.”

Podczas Dnia SBE zaproszeni prelegenci opowiedzą o wyzwaniach, przed którymi każdego dnia stają przedstawiciele branży i to zarówno na płaszczyźnie zawodowej, jak i prywatnej. Jak postawić pierwsze kroki na rynku eventowym? Jak założyć własną firmę od zera? Jak być event managerem i radzić sobie ze stresem, i nie stracić satysfakcji z realizowanych projektów? Dlaczego w czasie wypraw górskich nie zawsze chodzi o pokonywanie własnych granic i walkę ze słabościami? Dlaczego czasem ważniejszy jest szczytny cel?

O tym jak bardzo kręta jest droga do własnej agencji eventowej – opowie Karolina Turska, która przygodę z eventami rozpoczęła od zgłoszenia się 17 lat temu do Marlboro Adventure Team. Bartek Pomarański, który zarządzał bardzo różnorodnymi projektami – od branży outsourcingowej aż po branżę dziecięcą – przedstawi jak nowe agencje eventowe mają się do sytuacji na rynku, czy wychodzą naprzeciw oczekiwaniom klientów. 

Event Manager – jeden z najbardziej stresujących zawodów na świecie. Psycholog Eliza Czyżewska wskaże czy możliwe jest zarządzanie stresem tak jak projektem eventowym. Z jej wystąpienia uczestnicy Dnia SBE dowiedzą się jak radzić sobie w trudnych sytuacjach, będą też mogli ocenić osobisty poziom stresu na podstawie specjalnego testu.

O działaniu na rzecz fundacji i specyfice eventu charytatywnego opowiedzą przedstawiciele Grupy WigRak (Fundacja Rak & Roll) – Szczepan Żurek, Paweł Cywiński i Jarosław Ziółkowski. Wspólnie ze słuchaczami będą szukać odpowiedzi na pytanie „Czy event charytatywny jest większym wyzwaniem?”

Dzień SBE będzie też doskonałą okazją do zastanowienia się jakie są kluczowe zadania dla branży w nadchodzących miesiącach. Debata „Etyka w branży eventowej – Jak etycznie walczyć z tymi, którzy postępują nieetycznie?” zapewne rozpali emocje, bo dotyka niezwykle ważnego tematu. O jasnych zasadach regulujących wzajemne relacje biznesowe wszystkich podmiotów branży MICE mówi się coraz więcej, m.in. za sprawą Kodeksu Dobrych Praktyk Branży Eventowej SBE, przyjętego nieco ponad rok temu.

– Każde wydarzenie, podczas którego można poznać różne punkty widzenia, spotkać się z osobami o odmiennych eventowych doświadczeniach zawodowych, to ciekawe, inspirujące przeżycie. Emocji na pewno nie zabraknie 21 marca podczas Dnia Stowarzyszeni Branży Eventowej. Gorąco zapraszam specjalistów branży eventowej, jak i młode osoby, które mają zamiar związać swoją przyszłość z tym biznesem, do wspólnego rozwinięcia tezy, że nie tylko event jest wyzwaniem – mówi Marta Dunin-Michałowska, Prezes Zarządu SBE. 

OOH magazine jest patronem medialnym wydarzenia.

OOH event! jest partnerem imprezy.

 

Szczegółowe informacje: www.meetingsweek.pl/program-sbe

JK