Logo

Gadżety reklamoweInspiracje

Filiżanka dla leworęcznych od Ivory Ceramics

Producent i dystrybutor ceramiki reklamowej poleca nowinkę w swojej ofercie – filiżankę dla osób leworęcznych.

Marka IVORY to autorska linia ceramiki i szkła, zaskakująca kreatywnym wzornictwem i oryginalnymi pomysłami. W swojej kolekcji prezentuje kolejne nowatorskie rozwiązanie – unikatową filiżankę 138 Eve, skierowaną do osób leworęcznych.

Według różnych danych leworęczni stanowią od 8 do 15% ludności. Leworęczni byli (lub są nadal) m.in. Albert Einstein, Maria Skłodowska-Curie, Leonardo Da Vinci, Jimi Hendrix czy… Justin Bieber. Dla właśnie takich wyjątkowych osób stworzono ten innowacyjny produkt.

Filiżanka posiada duże pole zadruku pod przekaz reklamowy oraz bogatą wersję kolorystyczną, przyciąga uwagę nowoczesnym designem.

Ivory Ceramics będzie wystawcą 9. edycji wrześniowych targów reklamy i poligrafii reklamowej FestiwalMarketingu,pl.

www.ivory.com.pl

JK