Konkurs Super Gift stanowi doskonałą formę promocji dla całej branży artykułów promocyjnych. Dla zgłaszających to oczywiście świetna forma zaprezentowania swoich topowych produktów i nowości, natomiast agencje reklamowe i klienci końcowi mogą zapoznać się z ciekawymi propozycjami i znaleźć wyjątkowe inspiracje.
Tegoroczna odsłona Super Gift była wyjątkowa – do konkursu zgłoszono 96 produktów (ponad 50% więcej niż w roku ubiegłym). Konkurs spotkał się z ogromnym zainteresowaniem nie tylko zgłaszających, ale i głosujących. Po raz pierwszy też organizator zdecydował się przyznać wyróżnienia, ze względu na zwiększone zainteresowanie konkursem i niewielką różnicę głosów pomiędzy kolejnymi miejscami. Po raz pierwszy w odsłonie konkursu w jednym przypadku ta sama ilość głosów zdecydowała też o przyznaniu miejsca ex aequo.
– Konkursy takie jak Super Gift pozwalają łatwiej i szerzej promować nowo wprowadzane na rynek produkty. Poza tym wyniki konkursów są dobrym testem czy produkt trafia w rynkowe oczekiwania. BIC Graphic stara się rozwijać ofertę o produkty funkcjonalne i możliwie najwyższej jakości, dzięki czemu nasi Dystrybutorzy są w stanie przygotowywać coraz ciekawsze oferty dla swoich Klientów. Dzięki tego rodzaju konkursom i ankietom powiększamy grono naszych Dystrybutorów za co jestem wdzięczny ich organizatorom – mówi Dariusz Dawidczyk z firmy Bic Graphic Europe, zgłaszający swój produkt w konkursie.
Zalety konkursu potwierdzają także przedstawiciele agencji reklamowych. – Gadżety zaprezentowane w konkursie zostały wybrane bardzo trafnie w stosunku do potrzeb rynku. Artykuły są ciekawe, innowacyjne, inne. Sama znalazłam kilkanaście produktów, które chciałabym włączyć do swojej oferty – wyjaśnia Agnieszka Rudy z agencji reklamowej Gadżety24.
Katarzyna Muczyńska z agencji reklamowej PROMOX dodaje: – Przypadkiem trafiłam na konkurs Super Gift, przez platformę firmy Inspirion. Konkurs okazał się ciekawym źródłem ukazującym wiele nowości, które zaskoczyły nas w pozytywny sposób i zainspirowały do działania. Dzięki Super Gift, znaleźliśmy kontakt, na którym bardzo nam zależało – mówi Katarzyna Muczyńska.
[youtube=”JRymjeFlh5c”]
Głosowanie odbywało się poprzez formularz internetowy, byli do niego uprawnieni przedstawiciele firm z branży, a warunkiem zagłosowania było pozostawienie swoich danych i potwierdzenie oddania głosu. Druga odsłona konkursu będzie miała swoje miejsce podczas wrześniowych targów, zostanie wtedy wybrana Nagroda Publiczności – zdobywca największej liczby głosów oddanych podczas trwania targów.
Zobacz nagrodzone gadżety: KLIKNIJ
Partnerem SUPER GIFT jest największa wyszukiwarka gadżetów reklamowych giftsonline.pl.
KL