Logo

Event MIX

OOH magazine z katalogiem targowym już na rynku

6 tysięcy egzemplarzy – ponownie w zwiększonym nakładzie ukaże się kolejne wydanie OOH magazine, którego nieodłącznym elementem jest katalog targowy FestiwalMarketingu.pl – absolutne „must have” każdego marketera i baza najlepszych dostawców na rynku reklamy. Z ich ofertą będzie można zapoznać się na żywo podczas samego wydarzenia, 13-14 września w Warszawie.

Tematem numeru jest marketing dla branży budowlanej. O promocji i działaniach w tej branży opowiadają przedstawiciele takich marek jak Polskie Składy Budowlane, Blachotrapez, Agata oraz Dekoral. W wydaniu swoim doświadczeniem dzielą się także przedstawiciele: multimarketu Jula, Żywiec-Zdrój, Mazda, PEPSICO czy Sodexo. Ważnym tematem numeru jest także celebrity endorsement czyli wykorzystanie wizerunku znanych osób w działaniach promocyjnych.

Jak zawsze, marketerzy znajdą w magazynie moc inspiracji i ciekawe propozycje, które przydadzą się szczególnie podczas planowania świątecznych zakupów w firmie. W numerze przegląd artykułów promocyjnych dla branży budowlanej, poszukiwania odpowiedzi na pytanie czy wszystko jest gadżetem, a także propozycje świątecznych artykułów marketingowych.

Jak podkreśla Monika Opałka, dyrektor sprzedaży OOH magazine, katalog targowy z roku na rok jest coraz większy – zarówno w kontekście nowych firm pojawiających się na jego łamach (i jednocześnie na targach), jak również w kontekście nakładu. – Coraz większe zainteresowanie targami i rosnąca z roku na rok lista wystawców wpływa na rozwój katalogu – bogatszego w treści i nowości rynkowe. Bazując na doświadczeniach ubiegłorocznych i w odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku zwiększyliśmy ponownie nakład do 6 tys. sztuk – mówi Monika Opałka.

Pobierz aktualny numer bezpłatnie TUTAJ.

Szukający marketingowych inspiracji mogą się bezpłatnie zarejestrować na targi TUTAJ – kod zaproszenia: OOH.

www.festiwalmarketingu.pl

KL