Najnowsze trendy w projektowaniu, inspiracje, tajniki redesignu oraz narzędzia budowania przewagi konkurencyjnej poprzez opakowanie – FUTURE PRIVATE LABELS w Kielcach to pierwsze w Polsce i Europie Środkowo – Wschodniej wydarzenie w 100% poświęcone markom własnym. Warto odwiedzić Targi Kielce 25 – 26 października 2017.
Wydarzenie dedykowane jest firmom, które zamierzają lub już produkują lub świadczą usługi dla sieci, odbiorcom hurtowym i sieciom handlowym. Obejmuje ono konferencję, targi i szereg wydarzeń towarzyszących. Podczas konferencji poruszone będą tematy związane ze strategią budowania marki, rolą innowacji w kreowaniu marek własnych oraz prognozami rynkowymi na lata 2017-2022. Wśród prelegentów gościć będziemy wyłącznie praktyków branży z wieloletnim doświadczeniem we wdrażaniu i koordynowaniu pracy z markami własnymi.
Konferencji towarzyszą targi producentów marek własnych, zorganizowane w drugim co do wielkości ośrodku targowym w Polsce, odwiedzanym corocznie przez ponad 240.000 zwiedzających. Wstęp na targi jest bezpłatny po rejestracji na stronie internetowej.
Forum Dobrych Praktyk – nowość w formule targowej
Nowością tegorocznej edycji Future Private Labels jest Forum Dobrych Praktyk – projekt mający na celu szerzenie dobrych praktyk w zakresie wizerunku firmy, opakowań i odpowiedniej strategii brandingowej. W ramach Forum profesjonaliści i praktycy designu podpowiedzą, jak wprowadzić zmiany w wizerunku marki własnej, zdiagnozują sytuację bieżącą firmy, opakowania lub produktu oraz poradzą jak powinien wyglądać proces projektowy. Partnerem projektu jest kielecki Instytut Dizajnu.
Warsztaty opakowań znów w Targach Kielce
Uzupełnieniem całego wydarzenia są trwające bezpłatne warsztaty dotyczące opakowań prowadzone przez ekspertów z branży. Podczas warsztatów zwiedzający targi dowiedzą się między innymi, jak wprowadzić skuteczny redesign produktów, jak projektować opakowania, aby w optymalny sposób prezentowały się na półce, czy jakie są trendy w projektowaniu opakowań. Prelegentami warsztatów są praktycy znani ze spektakularnych wdrożeń projektów dla sieci handlowych.
Program warsztatów: ZOBACZ TUTAJ.
Opakowanie na medal
Ważną częścią strategii marki własnej jest opakowanie produktu, jego komunikacja wizualna i przekaz dla klienta. Podczas FUTURE PRIVATE LABELS odbędzie się już druga edycja konkursu na najlepsze opakowanie produktu marki własnej – „Best Private Label Packaging”.
Opakowania mogą zgłaszać firmy, które projektowały je dla marek własnych, producenci tych marek lub ich właściciele.
Zgłoszenia do konkursu są bezpłatne i są przyjmowane do 11.10.2017 (więcej informacji: www.futureprivatelabels.pl).
OOH magazine jest patronem medialnym wydarzenia.
JK