Logo

Event MIX

Design, trendy i innowacje w centrum uwagi podczas październikowego Future Private Labels

Najnowsze trendy w projektowaniu, inspiracje, tajniki redesignu oraz narzędzia budowania przewagi konkurencyjnej poprzez opakowanie – FUTURE PRIVATE LABELS w Kielcach to pierwsze w Polsce i Europie Środkowo – Wschodniej wydarzenie w 100% poświęcone markom własnym. Warto odwiedzić Targi Kielce 25 – 26 października 2017.

Wydarzenie dedykowane jest firmom, które zamierzają lub już produkują lub świadczą usługi dla sieci, odbiorcom hurtowym i sieciom handlowym. Obejmuje ono konferencję, targi i szereg wydarzeń towarzyszących. Podczas konferencji poruszone będą tematy związane ze strategią budowania marki, rolą innowacji w kreowaniu marek własnych oraz prognozami rynkowymi na lata 2017-2022. Wśród prelegentów gościć będziemy wyłącznie praktyków branży z wieloletnim doświadczeniem we wdrażaniu i koordynowaniu pracy z markami własnymi.

Konferencji towarzyszą targi producentów marek własnych, zorganizowane w drugim co do wielkości ośrodku targowym w Polsce, odwiedzanym corocznie przez ponad 240.000 zwiedzających. Wstęp na targi jest bezpłatny po rejestracji na stronie internetowej.

Forum Dobrych Praktyk – nowość w formule targowej

Nowością tegorocznej edycji Future Private Labels jest Forum Dobrych Praktyk – projekt mający na celu szerzenie dobrych praktyk w zakresie wizerunku firmy, opakowań i odpowiedniej strategii brandingowej. W ramach Forum profesjonaliści i praktycy designu podpowiedzą, jak wprowadzić zmiany w wizerunku marki własnej, zdiagnozują sytuację bieżącą firmy, opakowania lub produktu oraz poradzą jak powinien wyglądać proces projektowy. Partnerem projektu jest kielecki Instytut Dizajnu.

Warsztaty opakowań znów w Targach Kielce

Uzupełnieniem całego wydarzenia są trwające bezpłatne warsztaty dotyczące opakowań prowadzone przez ekspertów z branży. Podczas warsztatów zwiedzający targi dowiedzą się między innymi, jak wprowadzić skuteczny redesign produktów, jak projektować opakowania, aby w optymalny sposób prezentowały się na półce, czy jakie są trendy w projektowaniu opakowań. Prelegentami warsztatów są praktycy znani ze spektakularnych wdrożeń projektów dla sieci handlowych.

Program warsztatów: ZOBACZ TUTAJ.

Opakowanie na medal

Ważną częścią strategii marki własnej jest opakowanie produktu, jego komunikacja wizualna i przekaz dla klienta. Podczas FUTURE PRIVATE LABELS odbędzie się już druga edycja konkursu na najlepsze opakowanie produktu marki własnej  – „Best Private Label Packaging”.

Opakowania mogą zgłaszać firmy, które projektowały je dla marek własnych, producenci tych marek lub ich właściciele.

Zgłoszenia do konkursu są bezpłatne i są przyjmowane do 11.10.2017 (więcej informacji: www.futureprivatelabels.pl).

OOH magazine jest patronem medialnym wydarzenia.

JK