Logo

Event MIX

MP Legia Cup: Mecz Agencje Eventowe kontra Klienci na Stadionie Legii Warszawa po raz piąty  

MeetingPlanner.pl we współpracy z Centrum Biznesowym Legii Warszawa organizują jubileuszową edycję MP Legia Cup. Na Stadionie mistrza Polski – Legii Warszawa po raz piąty staną naprzeciwko siebie drużyny przedstawicieli agencji eventowych i ich klientów. Bilans czterech edycji rozgrywek to 3:1 dla klientów. Czy w tym roku drużynie agencji uda się zbliżyć do wyniku klientów?

Wielki mecz, w którym zmierzą się meeting plannerzy z agencji wyspecjalizowanych w organizacji eventów, kongresów, incentive travel, biur DMC oraz zleceniodawcy decydujący o organizacji wydarzeń w korporacjach i instytucjach w tym roku rozegrany zostanie 19 października. Zmaganiom na murawie warszawskiej Legii, na stadionie przy ul. Łazienkowskiej 3, tradycyjnie towarzyszą emocje kibiców na trybunach oraz wiele niespodzianek.

– Historia rozgrywek pomiędzy agencjami eventowymi a klientami to przede wszystkim ogromne emocje, zaangażowanie wszystkich zawodników i udział profesjonalistów – bramkarzy, trenerów, komentatorów. To też spektakularna oprawa, którą co roku tworzymy wraz z licznymi partnerami wydarzenia – mówi Sylwia Banaszewska, prezes zarządu MeetingPlanner.pl.

Piątą edycję MP Legia Cup na żywo komentował będzie redaktor Tomasz Zimoch.

Drużynę Klientów poprowadzi sztab trenerski w składzie: trener Robert Podoliński, były piłkarz Legii Warszawa Piotr Włodarczyk i oraz trener Artur Januszewski. Bramki klientów bronić będzie Maciej Szczęsny.

Drużynę Agencji Eventowych poprowadzi sztab trenerski w składzie: Marcin Żewłakow, były piłkarz i komentator, Kamil Kosowski, były piłkarz, oraz trener Grzegorz Szoka. W bramce Agencji stanie Grzegorz Szamotulski.

W tym roku w specjalnie zaprojektowane na to wydarzenie stroje zawodników ubierze firma Zina.

Bilans MP Legia Cup to 3 do 1 dla drużyny Klientów. W pierwszej edycji wydarzenia mecz zakończył się remisem, rzuty karne rozstrzygnęły wynik na korzyść Klientów (3:1). Drugi mecz również zakończył się remisem (3:3), a rzuty karne znów zadecydowały o zwycięstwie Klientów. W trzecim pojedynku na Łazienkowskiej 3 drużynie Agencji udało się wygrać mecz (2:1). Do czwartego pojedynku Agencje podchodziły z ogromną nadzieję na wyrównanie wyniku, ale więcej goli zdobyli Klienci, pokonując drużynę Agencji (2:1). Puchar MP Legia Cup wrócił zatem do przedstawicieli Klientów.

[galeria=”1″]

– Bieganie po murawie uczestnika Ligi Mistrzów zobowiązuje. Cztery kontuzje po stronie agencji to najlepszy dowód na zaangażowanie zespołu i dociskanie każdego centymetra kwadratowego boiska. Nie mogliśmy wygrać, jeśli nie strzela się dwóch karnych. A klienci grali w tym roku jeszcze lepiej. Pot i łzy prawdziwe. Gorycz porażki nieudawana. Za rok rewanż! Już nie mogę się doczekać – tak ubiegłoroczne zmagania podsumowywał kapitan drużyny Agencji Eventowych, Szymon Walkiewicz (Walk Events).

Tytuł Zawodnika Meczu w ostatniej edycji również trafił do drużyny Klientów. Za najlepszego na boisku uznany został Wojciech Szymończyk (Panalpina Polska), który dołączył do najlepszych zawodników lat ubiegłych, Łukasza Piwowarczyka (Diageo Reserve) i Michała Błażejewskiego (HRG Polska).

– Kapitalna atmosfera, wspaniałe przeżycia i świetna organizacja! Byłem w niebie, będąc na płycie głównej w doborowym towarzystwie! – komentował Wojciech Szymończyk z Panalpina Polska.

MP Legia Cup odbędzie się 19 października (czwartek), na Stadionie Legii Warszawa, przy ul. Łazienkowskiej 3. Start wydarzenia godz. 18. Organizatorzy zapraszają przedstawicieli branży do kibicowania. Wymagana jest rejestracja.  

www.mp-legia-cup.meetingplanner.pl

Wielki mecz branży eventowej organizowany od 2013 r. na Stadionie Legii Warszawa to spotkanie, w którym naprzeciwko siebie stają meeting plannerzy z agencji wyspecjalizowanych w organizacji eventów, kongresów, incentive travel, biur DMC oraz ich klienci – zleceniodawcy decydujący o organizacji wydarzeń (reprezentujący korporacje, stowarzyszenia i instytucje) wpierani przez zawodowych bramkarzy oraz prowadzeni przez profesjonalnych trenerów.
Oprócz sportowych emocji organizacja meczu ma na celu budowanie wizerunku sektora eventowego oraz podkreślenie zasadności stosowania narzędzi event marketingu. To także integracja środowiska eventowego.

Organizatorem wydarzenia jest portal branży eventowej MeetingPlanner.pl w partnerstwie z Centrum Biznesowym Legii Warszawa.

JK