Logo

Event MIX

II Kids Products Marketing – podsumowanie Forum

Dzieci są centrum naszego wszechświata. Każdy rodzić chce dla swojego dziecka jak najlepiej. Doskonale rozumie to branża dziecięca, dlatego wzrost wskaźników rynku produktów dla dzieci nabiera rozpędu. Stworzenie wiarygodnej marki, zbudowanie więzi i zaufania to połowa sukcesu. Największym wyzwaniem jest znalezienie efektywnych i skutecznych narzędzi i kanałów komunikacji za pomocą których dotrzemy do rodziców i dzieci.

Poszukujący odpowiedzi na te i wiele innych wyzwań, które stoją przed branżą dziecięcą spotkali się już po raz drugi w ramach Kids Products Marketing. Forum organizowane przez Blue Business Media pozwoliło ponad setce Uczestników, praktyków, liderów rynku produktów i usług dla dzieci i rodziców spotkać się by wzajemnie się zainspirować i nawiązać ciekawe relacje. Agenda Forum była w całości oparta o prezentacje case studies na bazie doświadczeń przedstawicieli takich marek jak: Lotte Wedel, Decathlon, Piotr i Paweł, IKEA Centres Polska, Marko, Microsoft, PZU, Wader-Woźniak, PKO Bank Polski, Whisbear, LifeTube, IQS i innych.

[galeria=”1″]

Tegoroczna edycja odbyła się w nowym obiekcie, Warszawskim Centrum EXPO XXI, w mniej formalnej odsłonie. Uzupełnieniem agendy były dwa panele dyskusyjne, sprzyjające dyskusji o Influencer Marketingu. Pierwszy: YouTube to nie tylko Milenialsi. Poznajcie siłę młodych Influencerów. Najważniejsze zasady współpracy z najmłodszymi twórcami w Polsce z udziałem Szymona Radzimierskiego, blogera z PLANETKIWI.PL i Euzebiusza, YouTubera, Influencera z kanału ZABAWY EUZEBIUSZA VLOG. Oraz drugi: Instamatki i blogerki – dlaczego marki powinny z nimi współpracować, podczas którego zaproszeni goście starali się wypracować najlepszy system współpracy między marką, a Influencerem.

Parafrazując opinie naszych uczestników, kategoria produktów związanych z dziećmi to jest najciekawsza kategoria jaką można sobie wyobrazić dlatego ze dotyka zarówno rodziców jak i dzieci. Celem spotkania jest więc lepsze zrozumienie aktualnych zachowań konsumenckich dzieci i rodziców tak aby dobrać odpowiednie narzędzia marketingowe i trafić z przekazem w ich zainteresowania i wartości.

OOH magazine był partnerem wydarzenia.

www.kids-marketing.pl

KL