Logo

Trade marketing

Nowa odsłona wody mineralnej Ostromecko stworzonej przez naturę 

Magda Gessler odkryła najlepszą, polską wodę. Restauratorka doceniła walory Ostromecko – prawdziwego klejnotu wśród naturalnych wód mineralnych. Nowa odsłona marki Wody Mineralne Ostromecko została zaprezentowana podczas pokazu kolekcji projektantki mody, Patrycji Kujawy, która zadedykowała marce jedną ze swoich kreacji.              

Woda Ostromecko zasługuje na podkreślenie jej naturalnych wartości oraz bogatej historii. Niewiele krajowych wód mineralnych posiada tak ugruntowaną tradycję, jak Ostromecko. Do dziś działa bowiem wytwórnia wód mineralnych w Ostromecku uruchomiona w 1894 roku, a woda wciąż jest wydobywana z tego samego, tradycyjnego ujęcia. W 2018 roku polska firma FoodCare, będąca niekwestionowanym liderem branży FMCG w Europie Centralnej, dokonała przejęcia marki Wody Mineralne Ostromecko. Po procesie transformacji, produkty w nowych opakowaniach powracają na rynek wód mineralnych z nowym wizerunkiem oraz etykietą sygnowaną nazwiskiem ambasadorki – Magdy Gessler.               

Nowa odsłona marki Ostromecko odbyła się 20 czerwca podczas pokazu mody młodej i niezwykle utalentowanej projektantki. Zaprezentowana kolekcja inspirowana jest kreacjami tworzonymi na przestrzeni wieków w sztuce sakralnej. Patrycja Kujawa posiada niezwykłą umiejętność łączenia metafizyki z tym, co fizyczne i namacalne. Swą nową kolekcję „Sacrum – Profanum” zaprezentowała w otoczeniu natury, na łonie przyrody w warszawskim atelier OrOr. Inspiracją dla jednej z sukien były produkty i marka Ostromecko – woda mineralna pierwotnie czysta, pochodząca z rezerwatu „Las Mariański”,  w którym kwitnie natura.     

Nie przez przypadek Ostromecko wybrała naturalne otoczenie na prezentację nowej odsłony swoich  produktów. Ostromecka woda mineralna jest ukryta w rezerwacie przyrody – jednym z najczystszych i nietkniętych przez człowieka terenów leśnych, należącego do Zespołu Parków Krajobrazowych Chełmińskiego i Nadwiślańskiego. Eksploatacja źródła sięga 1894 roku, jednak pierwsze wzmianki o wydobyciu wody mineralnej z regionu Ostromecko pojawiły się już w 1570 roku.

Stworzona przez naturę, nietknięta przez człowieka woda jest filtrowana powoli, pod ziemią, nalewana do butelek bezpośrednio ze źródła, nie jest poddawana zabiegom uzdatniającym. Ostromecko to woda z naturalną kompozycją 7 minerałów. Dzięki średniej mineralizacji i niskiej zawartości sodu, woda może być spożywana codziennie i bez ograniczeń.            

W letnich miesiącach konsumenci otrzymają dostęp do wody mineralnej Ostromecko polecanej przez Magdę Gessler w nowej etykiecie podkreślającej szlachetne pochodzenie z rezerwatu. Ikoną marki jest kwiat róży, który powstał przed 1919 r. Teraz został przeprojektowany zgodnie z obowiązującymi trendami. Butelki wody mineralnej Ostromecko wyróżniają się ciekawą formą oraz zbalansowaną, naturalną kolorystyką skrywając niezwykłą esencję o wyrafinowanym i aksamitnym smaku.

www.ostromecko.pl

JK