Logo

Marketing MIX

Zrób to z głową – wybierz Peugeot, wyjątkowa prezentacja Peugeot Riftera

Peugeot Polska przeprowadził oryginalną akcję związaną z promocją najnowszego modelu marki – Peugeot Riftera. W Halloween firma postawiła na dziedzińcu popularnej w Warszawie Hali Koszyki Miasteczko Peugeot nawiązujące do najsłynniejszych amerykańskich horrorów. Za koncepcję i realizację eventu odpowiadała agencja JJ Communications.

Centralnym punktem Miasteczka Peugeot były dwa samochody Peugeot Rifter ustawione na dziedzińcu w niecodziennej aranżacji. Aby pokazać przestronność i funkcjonalność prezentowanego modelu, który właśnie zadebiutował na polskim rynku jeden z samochodów  został zaaranżowany na pomieszczenie rodem z filmów grozy. Każdy odwiedzający mógł zrobić sobie w nim zdjęcie przy użyciu halloweenowych akcesoriów. Drugie auto pełniło rolę samochodu demonstracyjnego, w którym na każdego siadającego za kierownicą czekała „przerażająca” niespodzianka, nawiązująca do atmosfery filmów grozy.

W nietypowej odsłonie wystąpiła także obsługa akcji. Hostessa i hostowie zachęcający przechodniów do zwiedzania miasteczka i oglądania samochodów ucharakteryzowani zostali na Morticię i Festera Addamsów oraz Pumpkinhead’a – legendarnego dyniogłowego z kultowego horroru o tym samym tytule. W miasteczku Peugeot stworzono także specjalną strefę kreatywności, gdzie można było wycinać lampiony z dyń oraz mini kino, w którym w towarzystwie klimatycznej muzyki wyświetlano halloweenowe animacje. Każdy odwiedzający Miasteczko Peugeot otrzymywał w prezencie dynię. Zwieńczeniem całodniowej akcji był koncert zespołu Music Mahal, który odbył się na scenie w Hali Koszyki.

Za koncepcję akcji, realizację i obsługę w całości odpowiadała agencja JJ Communications.

JK